Ben yakışıklı gördüğüm zaman "Adam da erik gibi kütür kütür" diyorum. Djsjjsjadggfs Siz güzel/yakışıklı insanları tasvir ederken hangi kelimeleri kullanıyorsunuz?
Güzel/yakışıklı insanları tasvir ederken hangi ifadeleri kullanıyorsunuz?
Evet tam böyle erkek konuşması klasik işte. Taş gibi, bir içim su, bebek gibi, şerefsizim böyle bebek görmedim, kanka erirsin kızı görsen ben böyle bir ateş görmedim, kızı görünce nefesim kesildi, karı sütun gibi, Bunu yaratan Allah özenmemiş başka kızların hakkını buna vermiş falan fistan
Güzel kadınlar için; afet, felaket, dilber, su/bi içim su/melek/peri/peri kızı/porselen bebek gibi Yakışıklı erkekler için; zehir/heykel/Yunan heykeli/Zeus/Herkül/gladyatör/Biskolata/Nutella gibi
En İyi Cevaplar