Melezler beyazlardan bile daha çekici ve güzel sizce de öyle değil mi?














işin iyi tarafı melezlenmede genetik olarak iki türünde sadece iyi yanlarını alırız.
kötü tarafıysa iki taraftada kronik olan hastalık belirtilerinden birisi varsa doğan çoçuk ta o hastalık tamamı ile olur.
Her iki tarafın üst genleri iş başına geçtiğiiçin melezler her zaman daha güzel oluyor.
Cevap
4Cevap
En güzel gen kombinasyonu çünkü. En sağlıklı genler siyah beyaz melezlerinden çıkıyor.
Yapalım mı bunlardan? XD ( Sadece şaka amaçlıdır) Lütfen yanlış anlamayın beni.
Ben sarıları ve kumralları seviyorum
Kumral derken nasıl mesela koyu sarışın mı
Açık esmer mi
koyu sarışın
Bizim gibi insanların hiç şansı yok
Benim en yakın arkadaşım esmerleri seviyor. esmerlerin her tonunu hem de :) ama kendisi bulgaristan göçmeni ve sarışın :)
Bn esmerim yani buğday tenliyim ama esmer seviyorum
Karışım tabi güzel olur
esmer sevmiyorum.
Ama güzel oldukları bir gerçek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar