Merhabalar! Eskiden beridir yüz ve çene estetiği diye bir şey olduğunu biliyordum :)) Lakin ben sadece bu işlemlerin yüz şeklini biraz daha estetik görünüm sağlamak için yaptıklarını sanıyordum. Meğerse "jawline" denilen işlemle yüzlerinden en az bir 15 kilo gitmiş gibi bir görüntüye kavuşuyorlarmış.. Haydi inceleyelim.. Demet ÖzdemirBurunda veya dudakta herhangi bir işlem yok. Sadece hollywood yanağının mucizesi bu...
Hande ErçelEn azından eski haline bakınca "oha" demiyor insan.. Ama tabiki de çok daha güzelleşmiş yinede..Özgü KayaKelimeler kifayetsiz... Ah Özgü ah...
Almeda Abazi Rabia Soytürk
Aslında yaşın az buçuk etkisi var Rabiş'te ❤ Olsun. Çok güzel olmuş. Poğaçalarımızla, hatta bazılarımız çift hamurlu poğaçaları ile barıştı sanırım :)))
En İyi Cevaplar