Yüzün önden çok güzel olup yandan çirkin olması?

Mesela yüzümü gören yüzün yüz hatların çok güzel çok güzelsin diyor. Ama yüzüm yandan normal. Burnum kemerli hem o var. Aslında yüzüm sol yandan iyi ama sağ yandan gerçekten çok çirkin duruyor. Burnum kocaman göz kapağım düşük falan. Bu nasıl mümkün olabiliyor çok garip.
Yüzün önden çok güzel olup yandan çirkin olması?
Cevapla