Kızlar sizin için de ''Beyefendi yakışıklı olduğunuz kadar vay anasını avradını'' dediğiniz biri var mı? :D


Kendim varım 😂
Güzel olduğum kadar vay anasını avradınıyımdır dkjdjf
Anasını avradını demem ama yakışıklı anlayışım şu şekilde
@Makyevelist vay anasını avradını bu ne çirkinlik mk
Seni bıçaklarım metroda merdivenden inerken arkadandan ayağına çelme takarım her şeyi yaparım😂
😀😀
Bu hanım.
Cevap
55Cevap
Birisi bana o cümleyi kullanmıştı ama, çok itici ya kjhgj 😂
Böyle bişeyi karşı cinse söyledim. Lafımı esirgemem🙏
Olmaz mı reis ağzımın suları akıyor yeri geldiği zaman😂🤣😃😂😃
Yok hayır. Kediler insanlardan güzel onlara diyorum 🐈
Benim için bir kadının çok güzel olabilmesi için mütevazı olması lazım.
Var öyle beyefendiler ama demiyoruz, belli etmiyoruz.
var var. dur atayım sanada..
Yanımızda ulaşacağımiz bı yerde mi yoksa dünya çapında mi?
Şu an' a kadar böyle biri çıkmadı. Kimse için vayy demedim henüz.
"Beyefendi yakışıklı değilsiniz ama yine de vay anasını avradını"
Valla bir 10 kere okudum da hala soruyu anlamaya çalışıyorum ben
Yok be kanki 🙄🤷 burda kimseyi beğenmiyorum... cok yahusukluyum ondan🙄🤷🎭🎶🎬
Cennet diye bir kız var o olabilir
kim bu cennet cennet sürekli dillerde :D
Hergün etrafta Kıvanç Tatlıtuğcuklara rastlasak derdik 😂😂😂
Soyunu sopunu diye dediğim var süper turşu
Soyunu karıştırma ksjsjs
Niye yaf daha eğlenceli oluyor
Var ama sadece içimden diyebiliyorum. Kızın karşısına geçince dilim tutuluyor.
Evet vardı artık benim oldu 😂
Wayyyy anasını satiyim efenimmm 🤓✌️😄😄
@jülling yahu kızı tebrik ediyorum sadece 🙄🤷 baksana helal olsun tuttuğunu koparıyor wayyyttt beehhh👏👏😅
@jülling beni niye tebrik ediyorsun kızı tebrik et🙄🤷(bu arada mutluluklar canim böyle azimli kızlar görmek istiyoruz cümleten KS halkı olaraktan)
@jülling yahu kızın benimle zerreeee alakası yok 🙄🤷 sadece hoşuma gitti yorumu o kadar tebrik etmek istedim hepsi bu
@jülling her zaman ki halim nilet olsin 🤪😂
Var ama beni tanımıyorlar
Olmaz mi bazen oluyor 😂😂
Güzelliğin de yakışıklılığın da anasinsgdgdh
Oluyor tabi bazen anlık olarak
Yok olsada öyle demem zaten.
Yani öyle bir beyefendi yok.
Çok var saymaya üşenirim
Var. Acayip şeyler yaşıyorum onun yüzünden.
francisco mu neyse ismi :d
Çocukları da çok yakışıklı onun yaa ajsjjs
@Incompetent karı desen güzel çocuklar desen yakışıklı ben öyle birini nerden bulucam haksızlık :((
Var ama kendini bilmiyor.🙄
İlgi alanıma girmiyor jdjs
dty cevap hayir yok
Moruk kızı buldukta anası avradı kaldı hüüü... ☻
Var ama etiketlemeyi düşünmüyorum
Yok, anayı bacıyı karıştırmam ben
Hayır
Var da sesli soyleyebilsek keske🙄
Varda söylemesi bize düşmez
Olma mııııı heeeeeççççç🤪🔥
Yok öyle hayranlıklarım.
Yok be hepsi boya güzeli
Varda hayatımda degil :(
Koreli bir beye demiştim ama içimden
Güzel olduğunuz kadar ponçiksinizde😂
Ben direk vay anasını diyorum 😄
Var desem ne olacak 😏
Adını yazmak 3 gün sürüyor mk gelir birazdan
Bak geşmiş 😏
benimde bildiğim kendim varım
Hemen hemen bütün kadınlar.
barbara var üstüne tanımam
Var bizim üniversiteden
😀 Vay anasını dediğim yok
Dediğim biri oldu.
Yokk..
Var var
Bu ne saçma soru böyle demem asla öyle birşey
Yok olsunmu
Yok ki
😄😄hayır yok
Annem kesinlikle
O ne demek anlamadım
Yok.
Var😊
hayır yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar