Memnun olup olmayan var mı?
Görüşlerinizi yazın lütfen
(15 yaşındaki kardeşim için alıcam)

Memnun olup olmayan var mı?
Görüşlerinizi yazın lütfen
(15 yaşındaki kardeşim için alıcam)

Sanırım kişiden kişiye değişiyor, benim sivilcelerime en iyi gelen ürünlerden biri kendisi. Toniği de var onu çok kullanamıyorum fazla alkollü geliyor ama bu ürünü severek kullanıyorum. Başka bir ürüne geçtiğimde bunu cildime kullandım cildimdeki sivilceleri de azalttı.
Bende kullanmadım acaba sivilce yapması içindekini dışarı çıkarması iyi de olur yani hos bir görüntü deıl ama sanki içinden temizleme gibi geldi 🙄yinede kendin bilirsin
Kükürt kullan geçirir
İçi kimyasallarla dolu efendim.. Ben aktarım kendim.. O yüzden dermaderm marka sivilce kremini öneririm.. 1 haftada görürsünüz değişimi
m.trendyol.com/.../bitkisel-sivilce-kremi-100-g-dd-001-p-3326568
Cevap
2Cevap

Eskiden çok kullanırdım malum yaş ilerledikçe farklı ürünler ekledim rutinime. Başarılıdır. Yağı dengeler, matlaştırır. Benim sivilce sorunuma her zaman çok iyi gelmiştir. Ama devamında aşağıdaki ürünleri de kullanırsan sonuç kalıcı olacaktır.

Sakın alma yorumlarini okursan fark edersin bir ara bende kullanmıştım daha kötü yapıyor yüzü
çook teşekkür ederim
Sivilce yapıyor boşa alırsın
bunlar yuzu tahris ediyor
Denemedim.
Al iyi olur
sen hiç kullandın mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar