
Sizce durum böyle mi😊?

Yakışıklılık kişiye göre değişir, ama çok insan beğeniyorsa o hoştur ya da yakışıklı. Ben yakışıklıydım ama saçlarımı kestirince tipsiz oluyordum, beğenmiyordum, Bana üç olmuyor, gür saçlarla baya ilgi görmüşümdür. Dergiye beni koymasınlar :))
şu kısa saçı bana da çok yakıştırıyorlar ama saçlarıma kıyıpta kesemiyorum niyeyse :/
Fotoğrafı karşı galaksiden hubble teleskobu ile mi çektiniz daha belirgini yokmuydu? Adasafdas
Bu kısa saça hafif kirli sakal bıraksan daha yahuşuklu olursun
Adafasdfasfaq😂
Aynen öyle çünkü belirgin olarak yüz hattı göz peri ortaya cikiyor
Olum saç her türlü yakışıklılık itemi doğru demişler 🦄
Cevap
62Cevap
Her haliyle karizmadır gadası yakışıklı olmayı geç yani
Kesinlikle...
Çene yapısı, kaş göz iskelet sistemi, yüz hatları daha belirgin hale geliyor...✔
Bıyıksız ve sakalsiz yakisikliysa her türlü yakışıklıdır çoğu erkek sakalı kesince bkk gibi oluyo
Boşuna makyaj denmiyor sakala :D
Hem sakal hem saç gitti 😁
Saçım kısayken daha iyi görünüyorum yakışıklıyım yani
nerdeyse hiç katılmadıgım bir söz biri sallamış 40 kişi peşinden gitmiş
Uzun sac kadina yamisti diye her haliyle guzel mi olacak :)
Yüzü güzel olan kel haliyle bile yakışıklı görünür😁
Katılıyorum kesinlikle
Ama saçımı yakışıklı olmadığım düşüncesiyle uzatmadim tabiki 😂😂
Evet durum öyle ama aynı zamanda kas kütlesi de erkeği Cool gösterebiliyor bu konu hakkın da yorumun nedir 🤔
Bazı erkeklerede uzun sac yakisiyor 3 numara yakismiyor simdi bu adamlar her haliyle yakisiklimu olur
Yani evet çünkü kısayken yüzünün tüm hatları ortada uzun saçla çirkinlik örtülebilir
Kestirdim gaza gelip
Ahaahaa. Soruyu görünce dedim ulan bu benim ama değilmişim. Hoş ben de her daim 3 numara saçlıyımdır. :D
hayır bu sadece 3 numara ile anlaşılmaz, sakalı da keserse o zaman anlaşılır.. :D
Sakal içinde oyle diyorlar bır erkek sakalsızlık yakısıyor sa o erkek yakışıklıdır dıye bilemiyorum bence kısıden kısıye degısır
Tamamen kafa yapısıyla alakalı bir durum bence saçın çıkmaya başladığı nokta ve şekil itibariyle herkese gitmeyebilir
Uc numara sac cook buyuk rahatlik havluya bile ihtiyac yook
Bazı insanları gözünüzde büyütmeyin eğer bunu beceremiyorsanız onu tuvalette zıçarken düşünün 😎
O zaman ben yakışıklıyım 😁 bana çok yakışır 3. Numara
0 ve sakalsız, demek istiyorum. Kızlar için de geçerli saçsız olayı.
Doğrudur.
Üç numara, kabak gibi ortaya çıkarıyor her detayı..
Çok doğru söylemişler. Bu saçi taşiyabilen erkeklerin sayı da az ayrica
maalesef vurdum 3e
Bir zamanlar vazgeçilmez ve bana en çok yakışan saç modelimdi hey gidi günler..
Bu adamı görünce AŞK yaşıyom gözlerimle 😍 djdjd. evet öylediir 🐣
Yüz hatları ve kafatası şekli idealse o erkek her türlü yakışıklıdır
Yakışıklılığın çokta önemi yok bu dünya da. Bunlar hep gelip geçici şeyler.
Aydınlandık.
Öncesi sonrası yok, ben her zaman ne isem oydum, hiçbir zaman çizgimin dışına çıkmadım, sorduğum soru gereği güzelliği etkileyecek bir faktörden bahsediyorum, bu dünya öbür dünya gelip geçici diyorsunuz, elbette geçici de soru onu sormuyor ki.. herneyse alakalı alakasız her görüşe karakterim gereki saygılı bir yapım var, yoksa çoktan silmiştim emin olabilirsiniz.
Hayır, çok değiştin. Tanıdığım kişi olmaktan çıktın ve farkında bile değilsin. O güzel yüreğin üzeri kara bulutlarla örtülmüş resmen.
Yazık etmişsin.
Sana göre alakasız olan bu görüşüm, bana göre çok alakalı bir durum. Çirkin insan, hangi saç sakal kesimini yaparsa yapsın çirkindir. Yakışıklı insan ise ne yaparsa yapsın, en bakımsız hâliyle bile bir çekiciliği olur.
Yani, gelip geçicidir zirâ 15-20 yıl sonra o çekicilikten ya da çirkinlikten eser kalmaz. Buruşukluklar ve yaşlılık çöker insana.
Bize hiç bir şey yakışmadığından yapmıyoruz , yakışıklılar 3e vurur
Herkesin yuz yapisi farkli kimine uzun sac yakisir kimine skisa sac kisa sacin yakistigi kesin yakisiklidir diye birseyyok.
Yakışıklıdır 3 no yakışıyorsa gerçekten her hali ile on numara
bu adam kadar kimseye yakışmaaz😍
Bence alakası yok normalde yakışıklıyım 3 numara yapınca torbacı gibi oluyorum
Kafa yapısı meselesi, ayırt edici özelliktir yakışması.
Banada yakisiyo yemin ederim istersen resmimi atayim🙂
En begendigim oyuncu ☺️kesinlikle öyle,💫💜
kesinlikle doğru değil 3 numara banada yakışıyor
Öyle diyorlarsa öyledir. d
Aynen kısa saç yakışan kadında guzeldir
Bir an kendimi düşündüm sanmam :)
Sanırım öyle ya katılıyo gibi bir şeyim 🤔
Saçı bilmiyorumda sakalsız daha cok mu seviyorsunuz kızlar ?
Doğru demişler fotoğraftan da açıkça belli oluyorr
evet genelde yakışıklı oluyorlar..
yüz ınsanın vucdunun aynasıdır
Yüzü zayıf oldumu yakışıyor
Yakışıklı , çekicidir
Doğrudur, ama sakal da önemli.
Heralde
Yakışıklıdır.
guzellik dergilerinde sacma sapan dolu sey yazar
Ben bir kere düştüm o hataya 😄😄
Kafa yapısı topaklara yakıyıyor
bir ara böyle bir söylem vardı doğrudur
Bilemem ben genelde kazıtıyorum
Bana yakışmıyor malesef 😁😁
Adam ünlü olunca ne yapsa yakışıyor
saçsız ve sakalsız haliyle yakısıklıdır
Evet öyle
Doğru
Evet bebeyim💃🏻
Evet
Çok doğru
He kesin yakışıklıdır K.. a... l
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar