Seç bakalim hangisi daha güzel (benden sonra tabi)
Aşık olmamalıyım
Aşık olmamalıyım
Aşık olmamalıyım
Aşık olmamalıyım
Aşık olmamalıyım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yalan yok güzeller yine de ama tatlılık mı yok nedir meymenetsiz geldiler.
Şu biri gibi olsak yeter
Sen hepsine 10 bbasarsin
Teşekkürler 🙏🏼🌼🌼❣️
Hepsi çirkin ben daha güzelim
Ne kadarda ben bir kız
Gerçekler.. m
Cevap
23Cevap
tabi ki ilk seçenek ama senden guzel değiller!!! <3
Yaaaa ♥️♥️♥️
Kadifeciceegi C sıkkı hanım efendi evlenılcek bayan
Ama tek o makyajli fotolarda haaa
Hiçbiri hitap etmedi açıkçası ama zorla bir tercih olacaksa 3. olurdu.
Tabi ki c şıkkı. Hepsini toplasan bir c şıkkı etmez
B onu sollar bana göre
Herkesin guzellik anlayışı farkli tabi
Hıhı
Ruhlarını göremediğim için cevap veremem.
Ahhahah çok derinden girdin
Teşekkür ederim
Şıklara gel. Kuzum gittiğin ilk doktorun sana 3 aylık ömrün kaldığını söylemesi dileğiyle
Sorun nedir?
Aşık olmalıyım olmamalıyım ne len. Bir an bayılacak gibi oldum.
Garip bulduğun ne bunda peki
Garip buldugumu zaten açıkladım. Ya benim sabrımı mı sınıyorsun sen? Tamam yazmadım say bye
Kay bol
Seni bir kaybederim. Kimse bulamaz ergenus. De get isine
2 yi beğendim cilleri hoşuma gitti
Bana benzetirler
Hımm senide beğenirim o zaman
Jahshsja
2 ve 3. Ama her türlü 2.
3uncu kiz aklimi basimdan aldi
Valla kızım ama benimde aldi
Bune hepsi cok guzelya
En doğal 2. si gibi geldi bana
Bebeksi
Diğerlerini beğenmedim
D seçeneğini beğenmedim diyosan onla ilgili önceden bı soru sormuştum fotolarinida koydum o posta bak sonra karar ver
Bulamadım Neyse ben daha güzelim zaten ddjjsjsj
Ndjsksk
ee bunların hepsi aynı memeleri küçük
Ee konumuzla ne alakası var?
yani memesi küçükleri güzel olarak seçemem seninkiler nasıl kaç beden
S. gg
ben seven tarafım ama yanlışlık olmasında bune şimdi soru sordun bende sana cvb verdim sen çok güzelmişsin ya güvenemdinmi kendinede argoyadöndün
Hiç kız zevkin yok hicbirinin albenisi yok
Tabi türk kizlarinin yerini tutamazz 😛😛😛
Jdjfkdjdjdjdm
Ah şu sarisinlar
Buğday>esmer>sarışın
Ben neyim acaba 😅
Çikolatalı milkşeyk
Ahahah ♥️☺️
b dedim
hepsi :D
D şıkkı kumral olan
Hiç biri
4. kız fav
😻😻
Nedennn ://
Ceeeeeeee
Ee niye oy vermiuon
Veririm ne bağırıyon
Bagiymadimm
He tamam C şıkkındaki kız bana ulaşsın söyle
O lez diye biliyorum sorry ben kaptım
Mutsuz olun o zaman
>:((((
O mutlu olsun sen mutsuz ol
Sebeb
İndir o kaşlarını şaka yaptım
🤔🤔🤔
İndir değil kaldır pardon fiziksel bir hata yaptım
3. Fena
🔥🔥🔥
Senden sonra 😁😂😂
Hepsi 😂
F diyorum Bmw m2
O kim
Pki:(
" C "
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar