Bana ne öneririniz? Ben maskara ve bb krem veya fondoten kullanmıyorum. Sağlıklı fresh gözükmek için nasıl makyaj yapmam gerek? Günlük makyaj nasıl olmalı?günlük makyaj
▪️ Cildi nemlendirmek (Nemlendirici krem ya da makyaj bazı) ▪️Kapatıcı (Fondöten ve BB krem ağır oluyor. O yüzden sadece kapatıcı tercih ediyorum.) ▪️Allık (Doğal kızarmış yanaklar en güzel görüntüdür. O yüzden hafif pembe, ışıltısız bir allık kullanıyorum.) ▪️Rimel (Sade bir görünüm için sadece 1 kat rimel uyguluyorum.) ▪️Ruj (Sadece dudak nemlendiricisi kullanıyorum ya da pembe alt tonlu ten rengi bir ruh tercih ediyorum.)
Günlük makyajda fondöten, göz farı, göz kalemi, kaş kiti, aydınlatıcı, kontür ve transparan pudra uygulamıyorum. Yoksa doğallıktan bahsetmek mümkün olmaz. Sadece 5 ürünle mükemmel ve doğal bir makyaj yapmak mümkün 🌺
Günlük makyajda seçeceğin tonlar toprak tonları olmalıdır. Aynı zamanda keskin bir siyah yerine cok daha doğal görünümde olan kahve tonlarını kullanabilirsin. Günlük göz makyajımda kahve ve toprak tonlarını tercih ediyorum.
Günlük makyaj için bronz ürünler yerine daha yumuşak tonları tercih ediyorum. Şeftali tonlarında allık, pembe tonlarda ruj ve cilt tonuma en yakın tonda bir BB krem yeterli oluyor.
Far işlemi bittikten sonra kirpiklerinize rimel sürebilirsin. Rahatsız edici bir görünüm olan topaklaşmayı ortadan kaldırmak için mutlaka kirpik diplerinden başlayarak rimelini uygulamalısın. Günlük olarak gözümde ağırlık yapmayan rimelleri tercih ediyorum.
Günlük makyajımda ruj rengi olarak nude, şeftali, gül kurusu ve açık pembe tonlarını tercih ediyorum. Bazen ise sadece dudaklarıma bir kalem sürerek makyajımı noktalıyorum.
Günlük makyajımda aydınlatıcı ve eyeliner kullanmıyorum. :)
Son zamanlarda ıslak görünümlü makyajı günlük hayatıma da soktum. Daha canlı ve sağlıklı görünüyorum. Günlük makyajımda bronz tonlar tercih ediyorum.
Ten makyajını bir süredir yapmıyorum. Onun yerine allık ve bronzer kullanıyorum. Sen de allık ve bronzer kullanabilirsin. Böylece daha canlı ve sağlıklı görünürsün. Yüzüne renk vermiş olursun. Elmacık kemiklerini aydınlatabilirsin.
Pastel aydınlatıcı
Ben Pastel markasının aydınlatıcısını kullanıyorum. Simli olmadığı için doğal duruyor. Yüzüm ışıl ışıl görünüyor yani.
Allık ve bronzer olarak böyle bir paletim var. Yüzde çok doğal duruyor. Ayrıca far olarak aydınlatıcı ya da açık pembe bir renk uygula. Bu çok doğal ve canlı görünüm sağlıyor.
Ben hergün makyaj yapmıyorum yaparsamda ten ürünü kullanmam kahverengi maskara lipgloss ve biraz da allık sağlıklı göstermesi için kapatılacak sivilcem falan varsa oraya kapatıcı uygularım ya da renk eşitsizliği olan yerlere genelde fondöten bb cc gibi ürünler kullanmam
Günlük hayatıma makyajı dahil etmiyorum. Cildi yıpratıyor, yaşlanmanın en önemli faktörlerinden biri ve zararlı. Özel günlerde kullanımı daha uygun geliyor gibi sanki.
Şöyle falın daha kalıcı hâl alması için farı sürmeden göz kapaklarıma çok ama çok az bb kremim vardı ondan sürüyorum farkı sabitlemesi ve kalıcılığını artırması için onun dışında ekstra yaptığım birşey yok :)
En İyi Cevaplar