



Kaşıyormusun oranı öyle geldi bana.. galiba hicyene dikkat etmiyorsun... banyoda bir muddet antibakteriyel sabunlardan kullan.. protex falan varya onlardan.. faydası olucak...
bendede vardi kiloluda deilim boxerdenmi oluodu bilmiom depanten kulkandim bide azaldi su an sivilce de dwil sikilmio patlamioda seninkide olemi
Aynenn benimki de öyle
Her tarafı
Kanka cozumu bende ya bunun istersenn sana bir instgrami yazayim ordan anlatirim
Burdan yazar mısın
Kullanıcı adın ne
kendisi erkek mesaj atmanı istiyor yazma Bana da yazdı
Pembe abi abazalıkta master yapmişsın saygı duydum.
utanılcak bişey yok her insann başına gelir bunlar canım krem sürebilirsin.
Önerebileceğin bir krem var mı, ben daha önceden sarı kantaron yağı denedim ama işe yaramadı
1- İlk olarak dar kıyafetler giymeye kısa bir sürede olsa ara verin.
2- Terlediğiniz anda duş alın ve terli durmamaya özen gösterin.
3- Haftada en az bir kez kalça cildinizin pul pul dökülmesini sağlayın. Gözenekleri tıkamayacak bir lif ve krem kullanın. Bu işlem ölü cilt hücrelerinden kalçalarınızın arınmasını sağlayacaktır.
4- Pedlerinizi ve tuvalet kağıdınızı seçerken esans içeren ürünler olmamasına dikkat edin.
5- Pamuklu iç çamaşırları her zaman sizin için daha sağlıklı olacaktır.
6- Kıyafetlerinizde ve çarşaflarınızda alerjen olmayan ve esans içermeyen deterjanlarla yıkamaya özen göster.
Merhaba kremderken?
Cevap
12Cevap
Kim görecek sanki :D bir iki kere ucundan hemşireler gördü benimkini :D
Utanılacak bir durm yok.. hiç kimse mükemmel değil güzelim
Kese yap bol bol
G. tten soğuttun resmen
Kötü gözüktüğünün ben de farkındayım, buraya bunu yazman hoş değil. Ben de bunun düzelmesi için insanlardan fikir istiyorum. Kalp kırmaya gerek yok.
Kırdıysam kusura bakma ama profilin kapalı mesaj atamam başka nerden yazayım
Gerek yok.
Başka bölgede var mı?
Akne ilacı vardı etkili olan onu kullan.
İsmi nedir? bir de reçetesiz satılıyor mu
Kiloda vardir sende
Hayır aksine vücudum aşırı güzel, erkeklerin tam beğendiği şekilde ama her güzelin bir kusuru vardır:(
Doktor için pek vakit yok bir de biraz çekiniyorum ya :/ beslenme olarak çok sağlıklı da beslendşm ama düzelmiyor
İcim. gitti
Kötü gözüktüğünün ben de farkındayım, buraya bunu yazman hoş değil. Ben de bunun düzelmesi için insanlardan fikir istiyorum. Kalp kırmaya gerek yok.
Peki.
Cildiye
Benimkide oyle bosver gecer😀
burası şimdi poponmu
Mide bulandirici
Kötü gözüktüğünün ben de farkındayım, buraya mide bulandırıcı yazman hoş değil. Ben de bunun düzelmesi için insanlardan fikir istiyorum. Kalp kırmaya gerek yok.
Takilma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar