birçok kez cildiyeye gittim ama sürekli önemsemeyenyada gecistiren doktorlara denk geldim. cidden canım çok sıkılıyor çok sivilcem ya da iltihaplı sivilcem çıkmaz ama bu neyin nesi anlamıyorum. Lütfen önerileriniz varsa yazarmısınız
Sizce nasıl düzelir yüzüm? Düzelemeyecek kadar kötümü?
Özel doktora gidebilirsin iyi varsa ama ılac kullsnma derım benım cildim de bır kac tane sıvılce cıkıyordu onun ıcın doktora gıttım bana ılac yazdı memnun kalmadım daha cok cıkarmısdı özele gittim bana ılsc yerıne kopuklu jel yazdı dermatolojık cok işe yaradı ama bıraz pahalıydı ama bır bucuk ay yetti sabah aksam kullandım bıde doğal kil maskesi ile doğal gül suyu al haftada iki kere sür bıde cildinize gece ve gunduz kremı alın bunlar yeter ama noutregana gıbı markalar ın
Leke kararma ve renk esitsizligi ayrıyetten sivilce izleri de var , özel bir tedavi görmen gerekecek gibi birde cilt bakım merkezlerinden iyi bir tanesine gidip iyi bir bakım yaptırt 💓💝 bir süre yüzüne kozmetik ürün değmesin , daha çabuk düzelmesi icin 💝
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
özel bir tedavi için özel hastane veya uzman kliniğin pek çoğu bulunduğum şehirde var ama hangisi iyi hangisi kötü bilmiyorum sizce bu süreç için ne yapabilirim nasıl ayrım yapabilirim aralarında
Gidip iki uç tanesiyle konus , sana anlatsınlar , cildine ne yapıcaklar , neler iyi gelir , sürekli yaptırırsan gecermi vs bu soruları sor ama anlaşma hemen kabul etme , diğer yerleri de gez , en güzel tedavi seklini bilen ve anlatan bir yere yaptırt. 🌸 düsüncem bu şekilde Özel hastane ye görün birde
Öncelikle cilt karaciğerin aynasıdır karaciğerin çok yağlanmış belliki internetten karaciğere faydalı be zararlı besinleeri öğren sıkı bir diyete gir bir süre sonrada cilt bakım ürünlerine başlarsın büyük ölçüde düzelir
Dahiliye' ye git karaciğerini kontrol ettir önce. Orada sorun varsa tedavi sonrası cildinde düzelir. Sorun yoksa kozmetik ürünlerini boşver git aktara doğal sabunlar al. Aktara derdini söyle ona göre verir bişeyler. Bizde havuç sabunu işe yaramıştı
Sivilce izlerin için özellikle dermapeni öneriyorum. Ama saçma sapan yerlerde yaptırma düzgün bir klinik bulup orda yaptır. Yoksa daha kötü olur
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kaç yaşındasın? Devlet hastanesine cildiyeye gitmeni önermem pek ilgilenmiyorlar. Özele git para biriktir. Ürün kullan. Bugüne kadar neler kullandın?
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
hemen herşeyi kullandım diyebilirim acnelysr madecossol contatubex ve ayriyetten piyasada satılan pek çok ürün. Bulunduğum şehirde pek çok özel hastane ve uzman kliniği olanlar var hangisi iyi hangisi kötü bilmiyorumda öneri sunacak biriside yok herhangi birine gitsem memnun kalacakmiyim bilmiyorum sizce bu süreç için ne yapmam gerekir?20yasindayim. Ozelde ortalama ne kadara mal olur
Kardeşim doktor lazer felan Faso fiso normal lekelerin ezaneden birtane dermoskin yüz vücut peling alırsan geçer haftada iki defa kullan lekeleri geçirir sür yavas yavaş ovala pelink yani
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Sinoz ya da biolog leke kremiyle birlikte düzenli cilt bakımı tavsiye ederim.
En İyi Cevaplar