Saç jölesi kullanmak saçların dökülmesine sebep olur mu?



25 yildir her gun kullaniyorum.. saclarimda zerre dokulme yok. Jole sac doker diyen bana gelsin vereyim agzinin payini. Bak profil fotoya kendin gör. Fotoda da sacta jole var. Su an da var.. hep vardi hep olacak. Dokulse benim saclarim dökülürdü.
Yine bir saç sorusu ve yine ben.
Cevabım.. Kullanmadan kullanmaya fark eder. Ne sıklıkla, yoğunlukta, ne şekilde kullanildigina göre değişir bence.
Saç yok dediysem o kadar da değil. Allaha şükür hala jöle kullanabiliyorum.
Çok sık kullanılırsa yıpranma ve dökülme olabilir.
Kalitesiz jöle döker
Cevap
42Cevap
Anasını satayım ne adamlaruz biz😀 sigara iç, iyi beslenme 0, stressiz geçen çok az zaman, hep bir dünya telaşı, eee sonra jole saç dökermi 😀 bizim ülke şartlarında saç dökmeye etken olarak joleye gerek kalmaz dökülür zaten 😀
Öncelikle saça sürülen jöle saç diplerinin nefes almasını engeller, birde gön içerisinde kirlenen saç gözeneklerde biriken kirlilik sonucu ölen saç dipleri (deri) sonuç saç dökülmesi..
Ve inek yalamış gibi aşırı basık ve ıslak gibi, değişik bir görüntü veriyor...
Zararı da bacası tabikidee
Saç jölesi kullanacağına jelatin tozunu uygun sekilde su ile karıştır. Ayni jöle gibi kullan. Dogal bişekilde.
Zannetmiyorum. Genelde dökülmeler ırsi veya bakımsızlıktan kaynaklanır. Bazı hormonel nedenler de var tabiki
Evet, boya, fön, düzleştirici, köpük, sprey, jöle, wax bunların hepsi saçı döker
Çok aşırı kullanımı ve jöleli saçın gece yatmadan önce yıkanmadığı durumlarda risk yüksektir.
Sürdüğün günün akşamı yatmadan önce yıkansa sıkıntı olmaz.
Alakası yok saç dökülmesi tamamen genetik ve psikolojik..
Joleden kullanan kisi saclarini gunluk yikarsa azaltir dokulmeyi. Ancak illaki etkiler
Ben 30 yıldır kullanıyorum hiç zararını görmedim. Her akşam yıkanırsa zararı olmax.
Saç jölesinin görevi budur zaten. O nedenle üretilir.
Kardeşim döküldü ve zararlı diye duydum ama gene de sen bılırsın
Kalitesiz yoğun ve sık kullabiliyor ise evet
Saç sıpreyide aynen öyle döküyor.
değil bence genetik bişi
Kullanmıyorum.. maf ediyor saçı başı.
90lar neslini bu jöle mahvetmedi mi zaten
Bence olur
Sebep oluyor ne yazık ki..
Öyle diyorlar🤷🏻♀️kullanmadım hiç
Saç jölesi kullanan kaldı mı ki
Öyle diyorlar Ama ben hiç kullanmadım yine döküldü
Evet oluyor. Kel kaldı arkadaşlarım
Niye kel kaldım sanıyorsunuz :)
Aynen olur öyle duymuştum
Saçları yıpratır döker kötü görünür
öyle olsaydı Mehmet Ali Alabora kel kalırdı...
Olur ,
Sprey daha iyi
Aynen bence kullanmayın saçlar gidiyor
Sanmıyorum, çok kullanıp da dökülmeyen var.
Sertleştiriyor, büyük ihtimalle döker
Günlük yıkamayı yaparsan bir şey olmaz
İlerleyen yaşlarda evet
Hayatım boyunca hiç jöle kullanmadım
Oluyor zamanında cok kullandım :)
oluyor. ben hiç kullanmıyorum
Benim tercihim spray
Öyle diyorlar. Görüntüsü de kötü oluyor
evet olur
Hiç kuklanmadım
Bence olur.
Hiç alakası yok.
kullanmıyorum
olur
Evet döküyor
Jöle kullanmıyorum.
Olur
Evet olur
Olabilir
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar