Roaccutane tedavim hakkında (Önemli) Bilgisi olan lütfen yazsın. İzleri geçirir mi?

Arkadaşlar benim sivilcelerim ilk başta alnımda çıktı sonradan kendiliğinden geçti. Yaklaşık bir - bir buçuk yıl sonra yanaklarımda sivilceler çıktı ve ben yüze sürülen acnemix ( galiba yazılışı böyleydi) ondan kullandim ve antibiyotik. Sivilcelerim baya bir geçti izleri kalmıştı onlar için gene devam ettim jeller kullanmaya ve baya azalmıştı. Sonra ne olduysa birkaç ay sonra yeniden izlerim kaldı. Gecen haftalarda doktora gittik ve karşıdan direk bakıp hiçbir ışıkla bakmayıp roaccutane dedi ve ben sadece iz kremi falan verir diye düşünmüştüm çünkü öyle dışarı kusulan bir sivilcem yok. Neyse yaz ayında olduğumuz için ilacı aldım ama Eylül başında başlayacağım. Sadece yanında güneş kremiyle dudak kremi önermişti onları aldım. İzler için bir şey önermedi. Korkuyorum açıkçası geçirmeden kötü bir hale gelirsem diye. Çukur şeklinde de değil böyle iz yani kırmızı sivilceler sıkıldıktan sonra kalanlar gibi. Yani sorum izlerim var ve roaccutane kullanicam geçirir mi? Ekstra bir krem falan doktor önermedi. Bir buçuk hafta sonra kullanmaya baslicam lutfen bilgisi olan yazsin.
Güncellemeler
+1 yıl
İlacı kullanmaya daha başlamadım ama bu sabah bir baktım dışarı bir kaç sivilcem yanağımda kusmaya başlamış. Fotograflarini paylasicam daha anlasilir olsun diye simdiden kusura bakmayin
Roaccutane tedavim hakkında (Önemli) Bilgisi olan lütfen yazsın. İzleri geçirir mi?
Cevapla