Benim cevabım kesinlikle Tuvana Türkay. Gerçekten estetik sonrası bambaşka bir insan olmuş. Burun haricinde yüzünde başka estetik var mı bilmiyorum (dudaklarda dolgu da var gibi.) Ama estetikli burnu gayet güzel görünüyor. Ve yeni haliyle çok güzel bir yüze sahip olmuş 👌🏻
"Estetik bir insanı bu kadar mı değiştirir" dediğiniz ünlü kim?
Mine tugay var görseldeki kadın var.. Ve bence iki kadının da burnu mükemmel kusursuz yapılmamış tuvana nın burnu o kadar güzel değil hala, sadece minik ve yüzüne uyum sağlayan bir burnu var artık yoksa önden bakıldığında burun delikleri çok dışarda kalıyor burun ucu da yine olması gerektiğinden çok aşağıda yandan bakıldığında burun içi fazla görünür halde zaten bazı fotoğraflarında çok fazla efekt kullanıyor sırf daha pürüzsüz görünsün diye. Ve yıllar geçiyor bahsettiğim iki kadın da makyaj stilini değiştirmiş, özgüvenli bakmayı öğrenmiş.. Biri eksra olarak gözlerinin rengini ön planda tutmayı öğrenmiş bunlar baya etki eden şeyler ve arada da ufak da olsa başka estetik şeyler de yaptırıyorlardır. Yüzün estetik için müsaitlik durumu çok önemli. Dudak yapısı, göz yapısı düzgünse ancak burun estetiği etkili olabiliyor misal aydan taş estetik yaptırdı ama hala o kadar güzel değil misal algı eke o da estetik yaptırdı ama yine o kadar güzel olmadılar
Bir burun yaptırmakla herkes güzel olmaz. Bu kadın gayet güzel olmuş. Temeli sağlam çünkü. Ben estetik yaptırsam ben de böyle olurum diyen çok bilmiş zihniyetler biraz aynaya baksın. Üzgünüm ama bir çoğunuzu estetik de kurtarmaz. 🙂🐣
Kadının yüzü silikon vadisine dönmüş sadece burnunu yaptırsaymış çok doğal ve güzel bir kadın olabilirmiş. Şu alttaki fotoğraftakinin aynısından 172929372920 tane kadın vardır eminim
Estetik insanı gerçekten güzelleştirebiliyor tabii eğer alt yapı sağlam ise. Ama o doğallık da gidiyor. Yine de insan kendini nasıl iyi hissediyorsa onu yapsın.
Bence o kız güzelmis zaten sadece burnu tuhaf duruyo burun disinda baya dolgu molgu cilt bakim bir ton sey yaptirmistir illaki ama bence sadece burnunu yaptirsa yeterdi ona yine guzel
Onun burnu dogal gibi gorunuyor ama sanki 🙄 bu arada Nesrin benim en begendigim kadinlar arasinda ilk 3'de. Her ne kadar estetik olsa da cok farkli bir tarzi var ve cok seksi bir kadin bence.
En İyi Cevaplar