Sizce kaşa cizik atmak itici mi veya cekici mi?
Ve neden cekici veya itici aciklar misiniz?
Ve neden cekici veya itici aciklar misiniz?


itici avam bir şey ayrıca modası geçti ama bağcılar tayfayı bilmem
ben gençlere yakıştırıyorum..
Itici demiyelim de bana biraz serseri tipli geliyo
Benim gözümde kaşa çizik attıran torbacıdır
oyle mi duruyorum '-'
Cevap
3Cevap
Modası geçti onun. Bir de bişey sorcam. Niye küçük emrah gibi poz verdin?
zayn malik o :DDDDDD
Bana çok itici geliyor
İtici bence yapay duruyo
İtici ben beğenmiyorum😏😏
çizik olmaması daha estetik
oyle mi hmm
İtici ya çok avam
Aşırı itici
Itici
Bazısına yakışıyor bazısı keko gibi oluyor.
Eyuu ve kroca
Degil
Gereksiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar