Gözlük / piercing tarzı unsurlar güzelliğe gölge düşürür mü sizce?


Çevremizde bizim giyim tarzı ve aksesuar türü şeylerden tepkide alabilir ya da tam aksine toplum içinde sevilebilirizde fakat faklı olmak bu şekildedir faklı olun ki yapmacık olmayın bütün gözler sizin üstünüzde olsun
Kişiye göre değişir bazılarında efsane çekici ama bazılarında kız kendine ne yapmış diyorsun :D
Düşürür diye düşünüp gözlük takmadım. Köstebek gibi geziyorum şimdi. Hiç görmüyorum. Be s m öteden plaka okuamıyorum. İyi mi oldu?
Gözlükle piercing in ne alakası var biri bunu bana açıklayabilir mi?
Cevap
32Cevap
Yakışıyor gadası kadınlara
Tam da gorseldeki piercing i hiç sevmiyorum takanlari da güzel bulmuyorum. Dis teli bile bundan güzel duruyor..
Asla bence daha güzel ir hale getirir o gözlüğün altı na bir ton makyaj yapmıyorsanız kesinlikle this cool you will good
Almanya'da her 10 kişiden birinde var.. u ne ya.. mantık ne.. ayici bayramın ayısı gibi
Gözlük yakıştırdıgım bir çok insan gördüm ama piercing henüz hiçbir insana yakıştıramadım..
Yerinde olan piercing gölge düşürmezde. Kaş dudak altı çok iğreti
Kendimde sevmiyorum ama aksine bazilarinin guzelligini tamamliyor bile.👌
Yakışana çok yakisiyo da kekolar piercing takmasın be herkese olmuyor
Kesinlikle düşürmez yakışana. Kulaklarım kepçe olmasa küpe takardım kesin :)
bazı insanlara güzelik katar ama tabi her insana da yakışmaz
Burnuna takanlara ben ayı benzetmesi yapıyorum. Kusura bakma herkesin görüşü farklı
Özür dilerim.
Bence kendi dna sını geliştirsin ortaya çıkartsın metal zımbırtılara gerek yok sadelik güzeldir.
Piercing görenlerin ayyy nasıl deldiriyorsun tepki vermesinden başka uyuz başka tepki olamaz
Pirsing takanlar hiç çekici değiller hal hal takanlar daha çekici sjsj
Gözlük neyse de piercing bunu bulanı...😅 Yakismiyor yapmayin yaptirmayin
Gözlük bazen çok yakışıyor yani gözü düzelse dinlendirici takması gereken yüzler var. Ama piercinge gerek yok küpe var zaten
Piercing bence itici oluyor afedersiniz ama güzelim kızlar kurbanlık dana gibi geziyor
Hayr yakışana cok yakisyo ama kekolarda gördüm mu bir sogma geliyo😂😂😂
Bence farklılık katıyor kişiye. Ben ikisini de kullandım.
Piercing hiç çekici değil, serseri havası veriyor bana göre
Piercing, bazen bazı kişilere yakışmıyor, yani düşürebilir bence
Tesettürlü de. gördüm hemde dövmeli iğrenç ötesi idi
Gözlük tamamda piercing hiç sevmiyorum ben. Ama bazılarına yakıyo tabi.
Düşürmez. Güzel insana herşey yakışır.
Tam tersi renk katıyo bence.
Bazıları bokunu çıkarıyor and itici geliyor bana.
gözlük iyi de diğeri bazı durumlarda iyi
Bence güzelliğe daha da güzelli katıyor.
abartılı buluyorum çoğunu
Hayır bende de var bence gayet mükemmel
Evet, diş telini unutmuşsun.
Kimisine kimi yerlere yakışıyor.
Hayır çok çok yakışanları var
Evet fena halde gölge düşürüyor çoğu.
Düşürmez cunku guzeller kullanmaz
tam tersine çekicilik katar
Bence tamamlayıcı oluyor.
Gozluk ne alaka da piercing evet. Cok ergence.
Sanırım nereye yapıldığına bağlı
Bazısına çok yakışıyor bazısına hiç. Ama 😎
Yo ne alaka düşürmez tabisi.
Abartılı olmayanlar güzel bence
Piercing kötü bence..
Abartıya kaçılınca çirkin duruyor
Dişime yapırıcam güzel duruyor bence
Hayır.
Düşürmüyor.
Asla ama su piercingi her here takip abartmayin
Hayır.
Kesinlikle
Kişiden kişiye değişir
Sen kullaniyormusun 🙄
eveeeeeeet
Yooo
Güzellik katar
Resim de düşürmüş
Çok cirkin
Ecet düşürür
Bu gõrsel iyi deyil
Bazısına yakışıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar