Elleriniz ayaklarınız her yeriniz de kıl çıkıyor bu rahatsız edici bir durum değil mi 


Ne sırtımda, ne de göğsümde kıl var. O yüzden rahatım ama çoğunluk bu fotodaki gibi değil. Bazıları böyle fazla kıllı olabilıyor. :D
Hayır etmiyor. Eğer sende ediyorsa bu psikolojik bir durum bence. Saçların seni rahatsız ediyor mu mesela? hayır (Kafanı kazıtıyormuşsun bir de :D )
Psikolojik bir durum bence.
El ve ayaklarda lik yok. Göğüs omuz da çok az var bacaklar kıllı ama
çok rahatsız edici bir durum tabi ki
Cevap
25Cevap
Bacak ve kolda var sırf o bile rahatsız ediyor.. Pantolona takilip kopuyorlar falan sıkıntı.
Karın göğüs neysede sırt falan sıkıntı. Bu bir hastalık zaten.
Rahatsız oluyorum kıllarımdan ama bu bizim genlerimizde var temizlesemden hemen büyüyor...
Bacak ve kol harici vücüdum da kıl yok ve böyle kıllı olanların Allah yardımcısı olsun
Çok aşırı olmadığı için hayır
Benim vücudumda çok az kıl var. Doğru dürüst göğüs kılım bile yok. :D
Tabiki rahatsız edici ben düzenli olarak alıyorum sürekli tertemiz oluyor
Diz altı ve kollar hariç
Oha bu kasar cikmiyo ya abartmayalim o adam bayag goril yavrusu😂
Çok kıllı değilim ama göğsümün üst kısmındakiler biraz rahatsız ediyor..
Kılsızım ne sırt ne göğüs ne el sadece kolumda hafif var onlarda görünmüyor zaten :D
Göğsümle sırtımı alıyorum onun harici rahatsız etmiyor
Neyle alıyorsun makineylemi
Valla bacak haricini kesiyorum onun için pekte problem olmuyor😂😂
Tam olması gereken yerde olması gerektiği kadar var rahatsız olmuyorum
Lazer bir kadın vücudunda mı çalışıyor? Body yaptığımız için mecburen ya sprey ya lazer şart
Tabi ki. Kim maymun gibi yaşamak ister
Bu birazda ahlakla alakalı bence, yani insan temiz olmaya ve toplum içinde iyi görünmeye ahlaken gerek duyuyorsa bunu zaten yapar.
Sırtında çok kötü görünüyor
Ben de çıkmıyor rahatım o konuda.
Senin yüzüne n'olmuş 😨
ha işte onu diyorum nolmuş, böyle tövbe estafurullah bişey olmuş yaa
😀😀😅
kıllı bir adam değilim sadece özel bölgeyi iki haftada bir temizlerim
dhsjhdks iyk görsel midemi bulandırdı
Tobe ya bu kil degil halı
Resimdeki gibi olsam rahatsiz olurdum herhalde
İğrenç
Kötü evet ama bu kadar çok yok
Ediyor.
Evet eder.
Of görsel çok kötü
hiç kılım yok :D
Kılsız var buyrun
bu kkadar çok yok
Hayır
Hemde nasıl.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar