Deneyen varsa işe yaradımı? 😀
https://youtu.be/kmctqUnzUVw


Dene bakalım da ben de kullanayım 😂😂
deniycem 😂😂 disari ciktim simdi
😂😂 hayvan gibi soyuluyor sonuç önemli 😂
yok canım ama altından yumuşacık ayak çıktı ben deri meri çıkmaz bende diyordum oysa 😂😂😂 bebiş ayağı gibi. şimdi denize girince kesin sorun yaşarım taşlardan. ayyyy uyyyy diye.
deniz ayakkabısı alacağım 😂😂
hayır geçen yılda aldım aksine hiç hissetmiyorsun 😊😊😊
toprağa değse iyide balıklara değiyo birde taşlara. 🤭
gıdıklasa iyi
ıssırıyorlar 🙊🙊
gerçekten ıssırıyorlar 😒 özellikle sinekler ıssırdıysa gidip orayı ıssırıyorlar
Assosa git ordakiler öyleydi 😂😂
hiç sevmedim oranın denizini zaten berbat bidahada gitmem 😂
çok soğuktu, çok çakıl taşları vardı, çokda gıcık bir denizdi.
ben kumlu denize alışığım 🙊
ozaman oraya hiç niyetlenme, assos assos olarak güzel fakat deniz falan iyi değil, biryere yemek yemeye gitmiştim, orda denizi temiz gibiydi garsona sordum bizim patron burdan bir kamyon taş taşıttı ondan biraz az burda dedi fakat orası bile doluydu düşün yanı kayalarla 😂😂😂
yaaaa öylemi? ben çok severim denizi aşığım resmen
ya seni küvete sokup serinletmek yeter sen denize gitme 😂😂
Denemedim hiç nasırım olmadı benim :(
nasır için kullanılmıyorki sadece 😂
iyide burda sahili denizi nerde bulayim? nasirim yok ama bikere deriyi atsa fena olmaz yaza hazirlik. kizlarda hic cevap vermiyor hep erkekler 😂😂😂
onlari ben zaten biliyorum ama bunu hic denemedim deneyen varsa bilgi alacagim dedim.
icerisinde bir sampuanin icindekilerden daha azi veya cogu yok...
icinde sivi var, Alcohol, Urea, Tocopherol, Glycerin, glycolic acid, lactic acid, castoir oil, benzyl alcohol, geraniol, sodium hydroxide.
baska birsey yok.
lactic acidin bir zarari yok. süt ürünlerinin cogundada kullaniyorlar.
hepsini arastirdim alcoholdan baska zararli madde yok 😂 birde polyquaternium10 var o sampuandada var kanser yaptigi söyleniyor.
bunu senede 1 kere yapiyorsun, sampuani hergün kullaniyorsun..
neyse ben buraya zararlarini faydalarini sormaya gelmedim deneyen ve memnun kalan var mı diye sormaya geldim😂
okis
Denemedim. Abartıldığını duymuştum
Cevap
13Cevap
Çoraba gerek yok deniz suyu ayakların derisini atıyor :)
Sonucu ekleyin güncellemeye :)))
El ve ayaklar gerçekten çok önemlidir nezdimde ;)
teknik olarak derinin daha hızlı yaşlanıp dökülmesine neden olmak. su kaybettirmek üzerine. bence sağlıklı değil.
Hürmüz sultan hiç denemedim burada deniz kum o işi göruyor.
Bunu öneririm :)
Denemedim ne işe yarıyor?
yazdım efnm
Vallah benim ayaklarım bebek gibi zaten ama yine bir meraktan yapabilirim 🙈
😂 tamam tamam
Sende denersen bana at lütfen 😂
deniycem simdi 😂 hatta bir video buldum ya bir dakka 😂
Tamam dene banada gönder fotoğraf bakayimm nasıl olcak bebeksi ayakların😂😂
Ne yaptın nasıl oldu ayakların?
soyulma aşamasındalar 🙊
bir fotograf atsan baride merak ettim 🙈
ayak fethişimisin 😂
Evet canım 😂🙈
Dene bakalım iyi olursa biz de alalım
Hayır.
Denemedim.
Ayaklar güzel mi, güzel ayaklara bayılırım,
İhtiyacım yok
Midem kalktı
Kestinle yenisin tak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar