Bu zamanda güzel/yakışıklı olmanın avantaj, dezavantajları nelerdir?

# gadasından sevgilerle 🤗


Tek dezavantajı fazlasıyla kıskanılırsın ve düşmanın çok olur.
Artik guzelligin pek avantajı yaok. Kisilikler savasigir
Rica ederim
Avantajı çok dezavantajı pek yok sanırım
tek dezavantaj sorgulanırsın reis :)
eyvallah reis
Ne demek
Cevap
6Cevap
Çok güzel bir kadın olmadığım için güzel olmamanın avantajını söyleyebilirim. İnsana kendiyle barışık olmayı katar kesinlikle. Özgüven de fiziksel özelliklere değil de fikirsel olarak doğar. Aklıyla, düşüncesiyle var olur bu insan, güzel yüzü ve vücuduyla değil.
İnsanlar seni karakterin, sen olduğun için mi seviyor yoksa tipin için mi geliyor anlayamazsın karşı cinsle de arkadaş olamazsın sana aşık olurlar çünkü
Güzel olmak birsey ifade etmiyor senden daha güzelleri hep cikiyir😉
Avantaj kolayca istediğin kişinin ilgisini cekebilmek. Dezavantaj ise kıskanılmak arkandan konuşulmaya yer aranması vs olmalı
Güzel ve yakışıklı olmanın tek dezavantajı aşırı kıskanılırsın ve haset dolu bakışlara, olaylara maruz kalabilirsin :D
Avantajını bilmiyorum da dezavantajı olmadığına eminim
Dezavantajı o kadar cok beğenilmek karakteri çöp ediyor
Avantaj kimsenin peşinden koşup yıpranmıyorsun
Paran yoksa yakisiklilik fayda etmez , ancak paran varsa ve yakisikliysan 👍🏻 ama hatunlar icin oyle degil güzelsen yeterli bence
Avantaji peşinden koşan çok olur , dezavantaji sapığında bol olur😂
Güzeller istediğini elde eder beğenilirler
Dezavantaj ise kiskanilirlar
Çok zor gadası, özel hayatin yok ya sürekli takip ve taciz.
Var tabi yakışıklı isen kendi teklif eder verir. Begenmediyse sapık der Meryem Ana yı oynar
Dezavantaji kıskanilirsin avantajı ise beğenen çok olur bu yüzden kendisini iyi hisseder , özgüvenli olur
Evet özgüven herzaman iyi değildir eqoya çevrilir ve hayatın boyunca yanlızda kala bilirsin
@Yusuf1244621 ben yukarda anlattığim gibi değilim ki 🤷♀️
Hayır ben anlatdığım gibiyim😆
@Yusuf1244621 hımm tamam😅
Bunu güzel ve yakışıklılar cevaplasın gadası
Sende güzel olduğuna göre sende cevap ver
Nasıl tatlısın 🤭avantaj olarak bastığın yeri titretiyorsun. Dezavantaj hasetler çogalıyor.
Demek ki cevabın varmış
Demekki irdelemek gerekiyormuş
Aynen
güzel olsan ne yazar bahtın güzel olmadıkça
Valla ikisi de değilim bilemiyorum gadası
Çevrenin kıskanması en büyük dezavantajlardan
Dezavantajda çok avantajda.
guzellik basa bela düşman cok olur dost az
Bunu hiç bilemicem😅
avantaj tabiki
Yüksek ego kasma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar