Bu resimde baya estetik var çenede burunda üst dudakta ve elmacık kemiğine de dolgu yapılmış. Ama sonuç çok güzel adam Diyarbakır dan italyaya göç etmiş 😂 bence isteyen istediği estetiği yaptırabilir hani çok barbie bebek gibi olmasa daha güzel olur ama bu çok erkeksi bir görünüş zaten.
Saçma ben çok evrim geçiren biliyorum estetikle, önceki halini görmesen ve estetikli olsa, çok yakışıklı diyeceğin kişiler var, ee sen estetikliye yakışıklı dedin 😄 aslında benim çene ucum geride para bulursam ilk onu yaptırıcağım
Dişlerinde belki sorun vardir. bir dişciye git. Kimisinin çeneyi ileri geri aliyorlar tel tedavisiyle. Ya ben cocugun ilk halini de begendim. Bunu basta da dedim. Ikinci halinde bircok operasyon var. Gerek yokmustu bence. Bana gelse ilk halini de alirdim😂
Üf genlerindeki asıl bozuklugu hicbir zaman anlayamayacagiz. Estetik olmasin kimse. Dogal secilime tabi olunsun. Ben ilerde cocugumun genlerini dusunmek zorundayim😂
En İyi Cevaplar