Tırnaklarımın kendi rengi kendi tırnagım kötü mü duruyor?






Uzun tırnak ojesiz pis görünüyor bence. Oje surmuyosan kisaltmani tavsiye ederim
Balık burcu musun sen elin su gurubu burcu gibi
bu ele kötu dedıyse pess dıyorum ben ona mis gıbı el be tertemız
bence güzel. tırnakları biraz kısaltarak hizalarsan tam olacak
Cevap
12Cevap
🤣 servisine götürüp düzenli bakımlarını yaptır
Yağ değişimini falan ihmal etme
El ulan bu
Araba gibi ne bakımı...
Manikür pedikür bir kadın İçin olmazsa olmaz bence
O tornağı neden öyle ayrı uzattın
Kirildi
Gayet iyi nesi var ki
Başkası nasıl olucakmış?
Kıskanma tavuk de ona
Kıskanmıştır 😁😁 ayrıca pijaman çok güzelmiş 😂😂
Bir manikür ile herşey hallolur ellerin güzel.
Bence mükemmel 😍😍
Tesekkur ederimm
kendi lahmacun kürekleriyle kıyaslamıştır
Tırnağı bilmem de pijamalarımız aynı😂
Cok rahatlar dimi ya yumsacik 😁😁
Evet 😂 ineklisi de var bende mavili😄
Kıskanmış seni küs ona
Cokguzelsiniz hanfendi
Sil bu soruyu Esra.
Ben B...
pamuk gibi elin var
Okumanın beğendim
Pjamani olacaktı 😄
Bende seviyorum cok rahat yumusacik
Bana hediye et
senin herşeyin güzel
güzelll
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar