Güneş kremleri yaz aylarında hepimizin sıkça kullandığı kremlerdir.. Ama Güneş kremlerinin tüyleri beslediklerini duydum. Bu doğru mu?
Güneş kremleri


Benim cildim kuru olmadığı için yag orani düşük kremler kullanıyorum bir sıkıntıyla da karsilasmadim yaglilarda ne olur bilmiyorum
Benim de cilt tipim kuru değil. Hangi markayı önerirsin
Kakao yağı besliyormuş diye duymuştum. İçinde bu tür yağlar olanlar besliyor olabilir...
evet tabıkı bunu bılmıyorum deme sakın tüylerın en sevdıgı şey nemlendırıcı krem
İçerisinde e vitamini olan kremler tüyleri besler.
Cevap
6Cevap
tüyleri besleyeceğini pek sanmıyorum fakat fazla yağlı olduğu için cildi yağlandırabilir
Bilmiyordum doğru mu gerçekten off ne kullanacağız o zaman?
Hayırdır? dalga geçilecek bir şey yok burada amaç?
İstemiyorum
Sizin istemenizle olmuyor
Ben de öyle duymuştum içindeki bir vitamin besliyormuş.
Onu bunu bilmem de bir kıza hiç güneş kremi sürmedim ya la 😂😂
Hiç kullanmadım ama bence besliyordur nihayetinde cilt altına temas oluyor bence mantıkli
Ben içindeki bir kimyasal yüzünden beslemiyor diye biliyorum
Tüylerim aç aç :DD
Umarım doğru değildir.
Bende öyle duydum ama bilemedim şimdi
Umarım yalan bir haberdir yoksa boku yedik.
Olabilir
Kullanmadım
yoooo
Hayır..
Evet
Evet nemlendirir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar