Kapatıcı özelliği yüksek diyorlar almayı düşünüyorum kullananlar yardımcı olabilir mi


Güzel markadır ürünleride iyi bu fondöten kapatıcılık özelliği fazla ancak aşırı kullanımı maske görünümü verir tek bir kat sürün.
Ben kullaniyorum cok cok memnunum sadece bir kat suruyorum ve nemli fircayla yediriyorum 👌.
Huncalife İn şu anda sürdüğünde hiç belli olmayan bir fondöteni var müşterilerim memnun kaldı
Cevap
1Cevap
En büyük sorunum fondotenlerin kapatıcı ise maske gibi görünmesi. Tek kat uygulayınca maske gibi görünmüyor bu ama 2. Katta felaket
ben internetten sipariş ettim evde var çok güzel bir fondoten bana kargonun yanında hediyede getirmişlerdi mutlu olmuştum kullanabilirsin
Fondöten kullanmıyorum.
Bloggerlar bunu beğeniyor ama, baya öven olmuştu.
Ben beğenerek kullanıyorum sivilce falan yapmıyor yüzde kapatıcılığı yüksek olmasına rağmen
Fondöten kullanmıyorum
Bilgim yok maalesef
👏👏👏
En güzeli new well başkasına elim gitmiyor
New well in hangisi
Çok güzel oldugunu duydum
Ben kullanıyorum muhteşem
Ufff diyorum efsane :ddd
Güzel bazla beraber kullan ama 😀
Çok övüyorlar ben bb sini kullanıyorum güzel
Denemedim
Denemedim
Ef sa ne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar