Her gün giriyorum diye beni kınıyorlar, neden? :(
#Dropgun
#Dropgun
2 güne bir.. O da spor yaptığım için..
Normalde 3 güne birdir..
Ağır terlemediğim sürece gerek kalmıyor.. Zaten günde 5 defa abdest alıyorum..
#Vesselam
Knka kisel bakimlarimi aksatmam
Özellikle her sabah kalktigimda yüzümü yıkarim
Hemde suyla
Suyla mı, ciddi olamazsın?
2-3 günde bir
Bencede hergün girme vücud için sağlıklı değil diye biliyorum
Her gun ama her gun saclarimi yikamam. Iki gunde bir
Cevap
16Cevap
2 günde bir giriyorum. Çünkü sık sık saç yıkamak saça çok zararlı
Yazın her gün sabah akşam. Kışın 2 gün de bir.
kışın haftada 3 yazın günde 3
Yazın hergün, kışın aklıma gelirse.
Yani bir şey diyemem ama temizlik imandan gelir
Spor yaptigim zaman gunde 2
Kışın 2 4 gün arası 😀
Kolaysa ogrenci evinde her gun gir xd
Ulan yokluğu belli etme. 😜😜
Hergun giriyorum başkan
2 günde bir, bazen her gün.
Kışın 3 günde bir krall
6 ayda bir mutlaka giderim hic aksatmam😅😅😅
Hafta da bir
Hergün hatta yazın 2 kere
Hergün giriyom.
Kırk yılda bir
5 ayda bir
Üççççççç
Her gün
Hergün
Ayda bir
Hergüh
En geç 2 günde bir
Günde bir
Hergün tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar