Kirpiklerime takma kirpik etkisi bıraktıracak hangi rimel almalıyım?

Flörtöz ve seksi bakışların olmazsa olmazı rimeller kusursuz bir göz makyajının olmazsa olmazları. Bende hacim veren hangi rimel almalıyım kızlar :D beyler sizde fikir sahibiyseniz belirtiniz.

0|1
324

En İyi Kız Görüşleri

  • www.instagram.com/.../

    Buna ek, bell markanın altın sarısı kapaklı rimelini kullanıyorum ve kirpiklerim hem uzun hem kıvrık oluyor

    0|0
    0|0
  • kanka 50 tl maybelline verceğine 60 tl sephoraya ver mis gibi simsiyah upuzun yapıyor kirpikleri ve ağlayınca falan akmıyor

    1|0
    0|0
    • Bu nasıl bişi ya ne çok ağlatıyorlar bizi ağlayınca akmayan masakara aldıracak kadar...

    • @Atdawn hahahahaha sende dik dur ağlama

    • Ben zaten çok bişey olmadığı sürece ağlamam da öylesine yazmıştım :D

En İyi Erkek Görüşü

  • Takma falan değil ha orji 😂😂

    2|0
    0|1
    • işte biz bu kadar şanslı değiliz napalım

    • Hepsini Göster
    • O zaman NE MUTLU TÜRK'ÜM diyene ATATÜRK ruhu şad olsun 😍

    • NE MUTLU TÜRK"ÜM DİYENE! ATA'mızı da Saygıyla anıyorum Ruhu Şad olsun. 🇹🇷 ☪️ϜϓſϞ 🤘🇹🇷 Ћץґи ☪️🇹🇷

Benzer Sorular

Senin görüşün var mı?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

303
  • Kızlar benim kirpiklerim çok uzun fakat kıvrılmıyor kıvrıldığındada tekrar düşüyor bunun için ne yapmam gerekiyor

    0|0
    0|0
  • Ben B diyorum çunküğ bn onu kullanıyorum ve gercekden de güzel ayrıca erkek arkadasım kirpiklerin cok güzel diyip duruyo bu demekdir ki rimelim gercekden gözel

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle L'Oreal Paris Volume Million diyebilirim

    0|0
    0|0
  • max faktor tabiki

    0|0
    0|0
  • Maybelline

    0|0
    0|0
  • kiko kesinlikle

    0|0
    0|0
  • Maybelline en iyisi

    0|0
    0|0
  • Maybelline tabikiiiii kullananlarin %95 memnun eminim memnun olcaksin canm

    0|0
    0|0
  • Maybelline

    0|0
    0|0
  • Farmasi deep black, zen, optimal stay ve starlook 👍

    0|0
    0|0
  • kesinlikle B ben de kullanıyorum ve kirpiklerimi olduğundan daha uzun gösteriyor

    0|0
    0|0
  • Maybelline lash sensational kullanıyorum ve kirpiklerim kısa olmasına rağmen o kadar güzel bir etki bırakıyor ki tek tek ayırıyor hacim veriyor uzatıyor mükemmel bir ürün ısrarla tavsiye ediyorum 😍

    0|0
    0|0
  • Farmasi zen süper

    0|0
    0|0
  • Bu maskaraların hepsini kullandım. Sephora nın maskarası bir harika

    0|0
    0|0
  • Kolay aköayan hangi

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle Loreal Paris Million Lashes ;)

    0|0
    0|0
  • Maybeline kullanıyorum hep. Tavsiye ederim

    0|0
    0|0
  • Orflima da bir rimel var cok begerek kullanıyorum tavsiye ederim

    0|0
    0|0
  • Maybelline çok iyi bence

    0|0
    0|0
  • Essence efsanee♥️

    0|0
    0|0
  • Max factor

    0|0
    0|0
  • Maybelline big shot parlak sarı dışı baya dolgunlaştırıyo

    0|1
    0|0
  • Essence

    0|1
    0|0
  • 2. Olan arkadaşımda var gerçekten hem düzenli tutuyo hemde hafif uzatıyo

    0|0
    0|0
  • Takma kirpik etkisini yaratan rimel degil aslinda baz.. fulliceksin üstüne herhangi bir rimel 🔥

    0|0
    0|0
  • Maybelline bende kirpik bırakmadı. Yinede sen bilirsin

    0|0
    0|0
  • Maybelline lash sensetional

    0|0
    0|0
  • maybelline

    0|0
    0|0
  • maybelline lash sensational kesinlikle tek gecer ben su an lancome hypnose dramada kullaniyorum harika otesi ama pahalı maalesef

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle ikincisi

    0|0
    0|0
  • Bence süper yani

    0|0
    0|0
  • Gratis’den al bence

    0|0
    3|1
  • Alma bence

    2|2
    0|1
Yükleniyor...