Çirkinim, bakımsızım, malım. Hiç iyi bir özelliğim yok. Tipim nasıl düzelir?

Etraftaki kızları gördükçe " bunlar kızsa ben neyim lan "diyorum. Giydiğim birşey yakışmaz, yüz hatlarım güzel değil. Yaradan rabbim bari zekadan verseydi. O da yok. 😏😏 of of.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Çirkinim, bakımsızım, malım. Hiç iyi bir özelliğim yok. Tipim nasıl düzelir?
Cevapla