
Renk skalası var mı? Tek ton mu? Kullananlar? Watsons online ve mağazalarda indirim var ayrıca 30 tl'ye düşüyor.

Hep bir bb kremim olmasını istemişimdir.
Fıdjjddkdodmdşj
Ivory beyaz ten icin. Naturel var birde oda bugday ten icin. Bende bunu kullaniyorm.
2 rengi mi ne vardı
Zaten kore menşeili o yüzden yok çok rengi
Cevap
1Cevap
Iki tonu var zaten yüzü parlatsada bir ara severek kullandığım üründü
Benim en severek kullandığım bb idi. Kaldırılıp yerine saçma bişey geldi adı aynı olan ama asla içeriği aynı olmayan. Kızlar bu ayarda patlak bitişi ama yağlı olmayan bir bb öneriniz var mi
Bb kremlerin neredeyse hepsi bana koyu geliyor renk seçeneği az olduğu için :(( bu yüzden fondöten kullanıyorum
Pek bir esprisi yok bence bu urunun
Bunun yerine maybelline fit me ya da affinitone mu alsam diyorum
Fit me de affinitone da orta kapaticilikta. Farmasi denedin mi bilmiyorum ama gayet basarili. Bu markadan memnun kalmadim kalip gibi oturuyo surata bence. Maxfactor de oneririm
Farmasi bb denedim ve çok memnun kalmıştım. Tekrar onamı dönsem? 3 4 ay fondöten kullanmayı düşünmüyorum..
Brn fondöteni hayatimdan cikardim. Mermer gibi yapmayan hic bir fondöten ile isim yok :) donmelisin bence temiz icerikli hem de
Rimmel london'ın transparan pudrasini kullandin mi? 🙈😄
Hayir canim sabitlemek icin golden rose mineral pudrasini kullaniyorum
Bejim tercihim missha
3 veya 4 rengi var sanırım
Sadece bir tane rengi var
Bende diyorum bu nasıl bir soru 😂
Ya sjsnsksksk😂😂😂
Üç tonu oluyo bb kremlerin genelde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?