Güncellemeler
+1 yıl
Birinci paleti almaya karar verdim. Oylamalar ve yorumlar için çok çok teşekkür ederim. 🙏🤗

Yuvarlak paleti asla alma. Fırça boyayı alırken çok zorlanıyorsun. Bir de dikdörtgen olanlar daha geç bitiyor.
Cevap
0Cevap
Markalarını da yazsaydın keşke. A dedim
İkisinin markası da Revolution.
İlki daha iyi istediğin tonlar için.
Birinci
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar