Hangi şampuanı kullanıyorsunuz? Bitkisel mi market şampuanı mı?

Ben önceden loreal kullanıyordum. Derim hassaslaşmaya başladı ve kaşıntı yaptı. Başka markalar denedim sonuç değişmedi. Ben de bitkisel şampuan denemeye karar verdim. Ilk kullandığım tresan biberiyeli çeşidi, çünkü saçım yağlı. Çok faydalı oldu. Kaşıntı gitti saçım daha uzun süre temiz kaldi. Ve bu aralar çok pahalandı 43 tl oldu, ben de nerdeyse aynı fiyata iki tane başka bitkisel şampuan aldım. Onlar da güzel memnunum. Sac derimi rahatsız etmedi. Bunlar şampuanlar; otacı 10 bitki ve herbal essence beyaz çilekli. Kısaca çok bilindik markalar yerine bunlara yönelmenizi öneriyorum eğer sac deriniz hassas ise.
Hangi şampuanı kullanıyorsunuz? Bitkisel mi market şampuanı mı?
Cevapla