Yakışıklı erkeğin yanındaki çirkin kız olmak için çirkinlikten başka gerekli itemler neler?
Yakışıklı erkeğin yanındaki çirkin kız olmak için ne yapmalı?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevapla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Neden erkek yakışıklı, kız çirkin oluyor. İşiniz gücünüz kendi çıkarlarınızı savunmak. Hiç güzel bir kızın yanında, çirkin bir erkek görmedim valla. Ama diğer özelliklerini seversem çirkin kızların da şansı vardır kendi açımdan bakarsam, biz erkekler siz kızlar kadar merhametsiz değiliz.
Çİrkin kızların başka hangi itemlere mi sayıp olması gerekir, tek tek yazayım. -Anti feminist olacak, -Erkek haklarını savunacak, meninist olacak ve erkek kadın eşitliğini savunacak. -Trip atmayacak -Hesabı erkeğin ödemesini asla beklemeyecek, kendi yediği içtiği şeyleri kendi ödeyecek -Yatakta performansı çok iyi olacak, onu yapmam bunu yapmam şeklinde cinselliğin en önemli şeyleri kabul edilen şeyleri yapmamazlık yapmayacak -Sohbeti, iletişimi çok iyi olacak, keyifli, neşeli olacak, karşıdaki insanı mutlu etmesini bilecek -Espriyi sönümlemek yerine, espriye espri katarak ortamı daha da şenlendirecek. Bu liste uzar gider.
Yakışıklı erkekler kendine gönül eğlendirmek için zayıf ve çirkin öz güvensiz kızlar onlar için her zaman bir adım öndedir onları s*x objesi olarak görürler kullanıp atarlar bir köşeye ve yakışıklı erkekler öz güvenli zeki neyin ne olduğunu anlayan kızlardan uzak dururlar neden? dengi değil kullanılamaz kandırılamaz dediğim gibi çirkin kızlar kullanılıyor ve kızlar bunu anlamıyor hep diyor yakışıklı olsun Eee olsun Tamam ama adam uzun vadeli değil sizden tek gecelik aşk bekliyor ya aşk neden bunu almamakta zorluk çekiyorsunuz?
Zeki olacan bacıgardaş. Her durumda her koşulda yapacak mantıklı bir yorumun veya iyi bir esprin olmalı. Yakışıklı erkek olduklarına bakma ilgi istiyorlar ve sevgilileri çirkin olduğunda başka erkekler bakar mı eder mi diye korkuları kalmıyor. Bütün kankalarım 4N1K’dan fırlamış gibiler, iyi gözlem yaptım bu konularda😂
Kenarda kıstırıp bir şekilde adamdan hamile kalmayı becerirsen olur 😂 neyse ciddi yoruma geçelim. Şöyle açıklayayım, süper markete giren bir sürü insan vardır ve hepsi farklı şeyler alırlar. Bunlar hep ihtiyaçlarına, isteklerine göre değişir. Öncelik olarak insanlar hep güzel görünen şeyleri tercih ederler ve bunlar genelde de pahalı olurlar. Alım gücü yüksek birisi pahalı ve güzel görünen bir şeyi almaktan çekinmez. Çünkü alabilir. Diyelim ki böyle biri ilk gün sebze reyonuna girdi ve en güzel domatesi aldı ve aynı zmanada pahalı olanını. Tadına baktı aradığını bulamadı. Ertesi gün aynı reyonda gezerken yeşilli, pembeli, şekli düzgün olmayan bir domates gördü. Görüntüsüne bakınca hiç almak istemedi ancak fiyatına baktı ve pahalı olduğunu gördü. Nedeni ise organik olması. Aldı denedi ve çok beğendi. Bundan sonra bu adam sürekli o domatesten almaya devam edecektir.
Yani kısacası anlatmak istediğim birincisi o yakışıklı arkadaşın tecrübeli, bilgili, zeki ve ön yargısız olması gerekir. Sonrasında aradığı özelliklerin çirkin dediğin o kızda mevcut olması gerekir. Tabi yine de o aranan özellikler dışında kızımızın zeki, sıcak kanlı, sevdiğine değer veren, sahip çıkan özelliklerde olması ve en önemlisi yakışıklı kardeşimize enerji kaynağı olması ona huzur vermesi gerekir. Tabi bu uzun ilişkiler için. Tek gecelik dersen çok sarhoş olması, farklı bir tat arayışı, intikam ve cinsel açlık seviyesi gibi şeyler daha çok önemlidir ve bunda çirkin kızımızın şansı daha azdır
Bana göre hamarat olmalı ve elinden her iş gelmeli. Ha buarada benim her istediğimi elinden geldiği kadarda olsa yapmaya çalışmalı. İşte ozaman o kız beni elde edebilir.
Ha buarada, eğer yaptıklarını içinden gelerek yapıyorsa ve oflayıp puflamıyorsa aynı şeyler benim içinde geçerli
Ya bu başlık çirkin oldugu halde egosu tavan erkeklerin olduğu bir yerde açılmaz millete prim yaptırma bari boşver cirkin olsalar nee yakışıklı olsalar ne cevaplardan gördüğün gibi beyinler kıt😂😂
Bu kiz cirkin degil erkek olarak baktimizda dogal olun olmadiginiz gibi gorunmeyin fazla makyaj yapmayin erkeklerle konusurken kardeşim gibi ozguvenli icine duscek gibi konusmayin ozaman cekici gozukurseniz eger soyledigimin tersini yaparsaniz erkek size gunu birlik bakar
Tek şansın düzgün bir karakter ve kafa dengi olman. Fakat bu rol gibi olmaz yani kafa dengi değilsindir fakat öyle davranırsan kötü ama gerçekten öyleysen olabilir.
Zaten genelde öyle oluyor. Güzel kızların yanında da çirkin erkekler oluyor. Örnek ben 😀 hala kafama takılır tip yok para yok hanım bende ne buldu da evlendi benle.
Çirkin/güzel sizin bakışınızla ilgili. Kendine bakmayan bakımsız birisiyle olmaz kimse. Kendine özen gösteren herkeste güzel ve yakışıklıdır zaten. Gören göz önemli.
İnsanlar güzel çirkin diye mi sevgili oluyor sanıyorsunuz? uyumla alakalı bence tamamen. cunku zamanla insan öyle bir bağlanıyor ki dış gorunusun onemi kalmıyor
@boşgezeninhoşkalfası ben yakisikliyim demedim ki. Ama güzel kız diyede ölmuyorum siz kezbanlar gibi. Ahlaklı ve aklı başında olsun yeter dedim hep ve Allah bana hep çok güzel hem ahlaklı hem zeki birini gönderdi. İyi ki hayatıma girdi. Biz Kezban diye kime deriz biliyor musun , yakışıklı erkek diye salya Akitan ama beyni olmayan tiplere deriz. Bu soruyu soran arkadasta öyle biri.
😂ya bu sokak ağızlarını bırakın açıyosunuz ağzınızı kezban da kezban insana hakaret etmeden konuşmak da terbiyeliliktir kadınlardan bekleme sadece savuruyosunuz ne olursa olsun insan senin karşındaki
Ya bide ayrıca soruyu sorana bak. Sence bu kız güzel mi? Bence hiç değil aksine bide Kezban öyle aranıyor işte ego kasa çabası. Gereksiz hareketler bunlar.
Ne zihniyetle sorduğu önemli değil merak edip sorabilir bu hakareti hakettiğini göstermez belki ergendir belki hayalperesttir bilemeyiz bilip bilmeden yerden yere çalınmaz bir insan
Ha bu kızda beyin yok yani gercek bu!😂ya zeka testleri bile buna karar veremezken sen kendini beğenmiş aciz dediğin kızla aynı duruma düşüp kendini beğenmişlik çok bilmişlik yaparak zeka tespiti yapıyorsun ne diyim
@boşgezeninhoşkalfası bu saygısız için ne diyeyim. AA evet haklısın mi diyeyim. Ülke de bu ve bunun gibi Kezban dolu. Tek yaptıkları boş konuşmak ve internet. Başka bir işe yaramiyorlar
Ya senin gibi kucilar beni cok gulduriyor ya. Sirf bir kezo sana yuz verdi diye kendini kral sanip önune gelen kiza sert yaköasman önune gelen kiza ondan daha iyi olduginu lanse etmen cok maöca cok canım ve gereksizce. Kiz burda belki yakisikli buldugu birisinden hoslaniyodur. Senin gibi kekolarda bu kelimeyi kiskanirlar egonuza yediremezsiniz cunku baskasinin sizde daha iyi olmasini. Kiz kendisini belki cirkin cocugu yakisikli buluyodur. ULAN SAAAAA NAAAA NEEE? sanane kardesim sanane. Sen o yanindaki kezbani bir bok sanip gözunde buyutebiliyosun ama baskalari bunu yapamazmi? Guzellik göreveli degilmi kit beyinli kamilus. Az gelistirin lan kendinizi
Millet sizemi sorucak kimi begenip begenmiycegini. Sen kalca gögus görunce agzinda biriken salyalari biz bilmiyonuyuz saniyosun? Gözvebeginin buyumesini filan.. si sadik erkek ayaklarina yatmayi bir önce kes. Madem cidden sadiksin s. ktir git sevgilinin yanina buralarda dolanma
Kimse sana hicbi hesap borcly degil. Vesen kimsenin ahlak memuru degilsin. Ve sen cidden hicbiyerin kucusu degilsinki kime ne karakterini ögretesin. Otur sindi yerine
@Youtrippinorwha beni tanimiyosun ki. TanıSan zaten kendi insanligindan şüphe edersin. Ben burda açık saçık kızlara bakmadem asla. Beni sana mesaj atan abazalarla karıştırma. Ayrıca bana kalkıp beyinsiz ahlak yoksunu birini savunmayın. Sizde mi oylesiniz yoksa? Bir anda kudurdunuz da 😂
Ya bir siqtir git O kiliginla gelmis burdakilere ahkankesiypsun sen mi bu kizlari taniyosun zibidi? Kendisinde 1 damla saygi yok gelmi bir b0k sanip kendisini milletten saygi bekliyor. Siqtir git otur kumesinde.
@Youtrippinorwha sen gibiler kudurunca masum mu oluyosunuz 😂 masum ayakları evet evet bilirim bu halleri 😂. Tipimle istediğin kadar dalga geçebilirsin çünkü gayet iyi bir tipim var. Senin söylediklerin umrumda olmuyor , sevdikleriM ve beni sevenler yetiyor. Ama sen bu kadar kudurma. Bu seni doğru biri yapmaz. ya da kudur biraz daha bende seni izleyeyim. Azcık daha hala. Tut kısı kısı kısı kısı 😀
@Youtrippinorwha öncellikle sen bana kezban diyemezsin saygılı konuşmayı öğren annenin babanın veremediği terbiyeyi ben veremem. kuyruk acın var sanırım benim sevgilimin de görüşleri zoruna gidiyor ise açıkcası doğrular zoruna gidiyor ise okuma veya seni ilgilendirmeyen konularda havlama gelmişsin 21 yaşına konuşma tarzından ailenin nasıl bir evlat yetiştirdiğini görebiliyorum belli ki senin suçun yok ailen büyük etken kuyruk acını içinde yaşamalısın abazalarla kardeşim insanlarla benim sevdiğim adamı bir tutamasın istediği her hesabı da kullanabilir seni alakadar etmiyo
@Youtrippinorwha kendin çok attin heralde. Hala beni kiyasliyor 😂 5. Derece Kezban tehlikelisi. Sevgilim de Kezban değil gayet ahlaklı aklı başında biri. KS deki kızlar birleşse tirnagi olamazsınız.
Sen bayağı yakışıklısın sanki😂yapmayın şunu ya selfi için ekrana bakacagına aynaya bak biraz hem gidin beğenmiyosanız avrupadan bulun😂😂becerebilirseniz!
En İyi Cevaplar