Siz hiç çirkin ve ayni zamanda kivircik saçlı kız gördünüz mü 😀


Kardeş bu kızı güzel yapan kıvırcık saçı değil; kıvırcık saçımgüzelleştiren kızın yüzü. Gözü fülüşü bakışı gamzesi çenesi falan bir afet afet😂
Felâket 😂
Bitane vardı , minibıste yapısırdık birbirimize cok hosuna giderdi kızın. Baska sehre tasındı off cok guzeldi
Gördüm. Saçları olmasa bir hiçler.. onları da zaten sen kivirciksın diye pohpohlamışlar başımıza kaldılar havalarından geçilmiyor
😂😂😀
Kıvırcık saçlı kızlar çok tatlı ama Allah onları saçlarıyla sınıyor 🤣
Haa temizlemesi falan demi 😂
Cevap
6Cevap
Bu kadar kivir olmasada bir kivircik sacli kiza ömrümü vermistim yetmemisti.
Aga be
Kıvırcık saç tavsiye etmiyorum çünkü saçına zarar veriyor ve güzelliğin bereketi olmuyor
kıvırcık kızlar sevimlidir bir kere 😒
Onu diyorum ki bende
herkesin guzelik anlayisi fatkli
Sen kivirciklari güzel bulmuyor musun
pek gozume hitap etmiyor diyelim
Anlıyorum umarım kivircik degilsindir😀
😂😂😂 kivircikim aslinda ama dustan cikar cikmaz fon ben bile unutum sacimi
Kendine itici geldiğin oluyor mu😂
kendimi beyeniyorum 😂😂😂
Oo çok iyi o zmaan
😀😁
çok gördüm cadı gibilerdi shshsjshj
Bunu diyen bir peri mi 🤔
😀😁
Çok güzelleri de var aamaa😀
Kıskanmıyorsun demi kivircik saçlı kızları shsjsjs
Senin saçın oyle mi
Sjsjsjs
Baktım da saçın güzel değil ya 😏😁
Daha iyi olabilirdi belki 😏😂
Bizzat benim. kivircik sacli ve cirkin
çok gördüm kanka izmirde var yine :D
Gördüm
Gördüm
Saygı duydum 😀
Gördüm evet
Çok gördüm
Aynen öyle
Yok görmedimm
Nadirattan
Birazcık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar