uçlara doğru incelmiş gibi duruyor. bence kısa kullansan böyle bir derdin olmaz. çıtçıt başlı başına bir dert. kaynak desen sonrası malum. doğal yolu seçmeni öneririm 😊
@LeydiStark Senin satin aldigin sac insan saci degildir. Gerçek saç diye at kili satan yerler var. Eriyip yapisiyorsa zaten o sentetiktir, gercek degil. İnsan saçına her türlü işlemi uygulayabiliyorsun.
Ben kullanmadım ama annem kullandı ve biz ucuz şeyler almayız emin ol. Hangi kuaföre giderseniz gidin aynısını der. Yıpratıyor. Saç eriyip yapışmıyor gerçek saç boya yapılıyor ya hani? Silikon yapışıyor.
En İyi Cevaplar