Ben karar veremiyorum. Hepsi birbirinden yakışıklı. Favoriniz hangisi?
Giaro Giarratana 🖤
Marco Fantini 🖤
Cristiano Caccamo 🖤
Thijs Bouma 🖤
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bence bunları iki kişi yapmamış, ortada bir ekip çalışması varmış gibi duruyor. :)
kızların kafasını karıştırıyor zibidiler ya
teşekkürler
Cristiano ciğerimi yaktı kavurdu be abi. 😍
Eig için çok teşekkür ederim. 🙏🙂
Çok sarışın sevmem ama Thijs iyiymiş😂
cok gzlsın ya
Cevap
73Cevap
Bayağı haklısın gadası 🤗
Hamdolsun iyiyim sen
Mk bizim fakultede ben, arif, orhan bunlardan bin kat iyiyiz. neyse zevkler farklıdır
😂😂😂
hayır komik olan ne ki yani adamlar bildiğin avrupalı mallar. şu marco nun ismi ali olsa apaçi derdiniz.
Hiçbiri. Kullandığınız tabirlere dikkat edin, Allah boş zamanında yaratmış ne demek yahu? Allah zaman ve mekandan münezzehtir. Böyle şeylerde kinaye ya da espri -lafın gelişi- durumu olamaz. İnsanı küfre götürür. En basitinden, sabahın körü bile demek insanı küfre götürür. Allahın en bereketli, tüm rızkı indirdiği o vakte “sabahın körü” gibi lanet ederek bişeyler söylemek büyük bir isyan ve günahtır. Sabahın seheri denmesi gerekir. Ama insanlar artık hiçbişeye dikkat etmiyo rki ben ne desme boş
Hiçbiri değil
İşte buuuu
İsmi ne?
@Antalya196607 nick beatmen
Ayh götü*
Nerden biliyon büyük olduğunu aman deli mi ne ya
Tamam apla
Yağuşuklu olanını göremedim ama tercih meselesi tabiki.
Ben "A" şıkkı dedim ama sırf yorum yapabilmek için dedim. Bu maksatla ben bir itirazda bulunmak istiyorum. Cenab-i Hak her daim en güzelini yaratır. Artık bu deyim ve benzetmelerin güzel Türkçe'mizden gitmesi dileğimle.
Allah boş zamanda yaratmış sözünüzü geri almanızı öneririm. Allah güzeli de çirkini de yaratması bir göz kırpmasından bile erkendir. Sözlere gel çıldırıcam ya.
Allahi su erkekler icin zamanla kuayese etmekte nedir? Bos zamanda yaratmis gibi bilmem ne. Agzinizin suyunu silinde kendinize gelin. Yikiklar...
Allah boş zamanda yaratmiş ne demek Allahin bos zamana vaktecmi ihtiyaci var? Bence soruyu degistirmelisin.
👏👏👏
Italyan ekolü seviyorun birde bunlar amcalari var gianlucca Vacci 😁
Üçüncü iyiymiş, birincisi de fena değil ama saçsız sakalsız halini görmek isterdim, o haliyle İsa heykelini andırıyor.
Cristiano ve Thijs 😍
O değilde erkekler yine kudurmuş jdjddk gerçekten bu küçük Tanrıların yakışıklı olmadığı nasıl söyleyebiliyorsunuz
Abarttigin kadar yakisikli degillerki saclari kessen tip siradanlasir. Hem sacli hem sacsiz yakisikli olabilen bir erkek fenomenligi hakeder😄
3 numara saç sinek kaydi olan erkek yakisikliysa her turlu yakisiklidir.
Hepsi itici bana göre ama sırf exper kasmak için B dedim asfghklş
Bende bir sorun var galiba ben bunların hiçbirini beğenmedim
-Doktor bey hastanın durumu nasıl? -Malesef gözlerini kurtaramadık.
Güzellik göreceli olduğundan beğenmemekte haklısın.:)
Bunlar yakışıklı mı? Yakışıklı arıyorsanız benim gibi tipler olur 😉😁
pek yakışıklı saayılmazlar türk erekleri daha yakışıklı
giaro olan saçı kısa olsaymış hepsinden bin kat yakışıklı olcakmış bence saçından dolayı kaybetti dndjd o yüzden cristiano
Baban kel diye uzun saçlıları çekemiyosum
Uzun saçlıyım evet
Seni tanımadığım için beğendiğim veya beğenmediğim bir özelliğin yok
Genel anlamda da tanımadığım insanlar hakkında fikir yürütmem. Baban kel mi?
Yemin et
İyi bakalım. Saçı döküldüğünde haber et
Bedduam tutmuş mu diye merak ederim ondan
Beddularımı bir şekilde test ermem lazım
70 yaşında babam var saçları halen gür. Bizde kel yok
Dont be sure boy
Olasılığı yüksek bedduayı herkes tutturur önemli olan imkansızı istemek
Tutarsa duman yak
Bizde ateş yok.
Beni gözünde fazla büyütme
Kullandığın başlık yakışmamış sana Allah herkesi eşit yarattı
Şu saçlı olan farklı o kadar. Öyle çok beğenemedim.
Giaroyu takip ediyor idim en iyisi o ama o da bir halta benzemiyor
Saati ve tipindeki tatlılık.. yeterli bir sebep bide gülümseyişteki dişlerinin özenliliği..
benim bunlardan ne eksiğim var sadece fenomen değilim
😁😁😂
@Cukulatalibiber22 niye güldün yaw benide çok beğenen var reelde
Olabilir 😊
Sarışın pek sevmem ama sondakine aşık oldum sanırım 😍
Allah'tan fenomen değilim. Bunlara fenomen diye yakışıklı diye bana neler yapmazdı ki 😮
Abi bu adamlar tipsiz niye bunları seçtin? Ama Thijs iyiyimiş bu fotoğrafına bakmayın.
Yapmayın Allah aşkına. Vizyonu bu kadar düşürmeyin :)
Allah noksanlardan uzaktır bir zamanla sınırlı değildir
Allahu akbar👆
İnstagram kullanmayanlar yakışıklı değiller mi :)
Marco fantini ben bunlardan daha yakışıklıyım fakat fenomen olmadığım için o kadar tanınmış değilim😊😊
Giaro Giarratana’yı çok beğendim, hay Maşallah 😂❤️
Şimdi biri gerçektebn de yakışıklı olursa evet bu adam yakışıklı derim ve kıskanmam asla. Lakin allah aşkına bunların neresi yakışıklı yahu ! Bayanlar haksızmıyım cidden.
Allah zamandan münezzehtir. Bu söylem İslam'a göre küfürdür. Hani bir Müslüman olduğunuzu düşünerek uyarıyorum, şayet değilseniz bir şey diyemem 😄
Bunları boş zamanında yaratmışsa bana bir sene uğraşmıştır o zaman
Bu resimlerdekini mi Allah boş zamanında yaratmış? 😃😃😃
B deki şimdi yakışıklımı xjdj bağcılar style la resmen
Hiçbiri yakışıklı değil valla 😀
Cristiano diğerlerinden iyi
Kızlarıma gösterdim (5,3)
Büyük olan dedi ki
Babam daha yakışıklı anne
Küçük olan
Saçları çok güzel anne şunun (ilki)
sozleeinize biraz dikkat edin. inanmiyor olabilirsin ama saygi duy. millet marsa gitti
Hiç biride yakışıklı değil bikerem
Abartılacak kadar değiller bunlardan kat kat iyileri var.
Thijs bouma ayy efso müthiş bayıldım 😍😂
Çekmediler dikkatimi.
kıskandım ben herhalde yoğun bir zamana denk gelmişimde öyle geçiştirmiş.
Ayh canım çok sıkılıyor ya herkesten nefret ediyorum yine menepoza bunalımına girdim
Şu sondakinin gülüşüne can verilirmiş ha :D
Böyle birşey demem mazallah tehlikeli cümleler
Cengiz coşkun varken bunlar önemsiz
Marco Fantini :)
Hic birini begenmedim
Allahı karıştırmasak uçkura?
Marco Fantini eridim.♥️😍
Hepsi de ipneye benziyo
Hiçbiri ahım şahım değil
Cristiano Caccamo masallah maşallah.
Ben hiçbirini beğenmedim
Hiç biri bunların hepsi çirkin.
Burda da rastlaştık. Bence takipçim olmalısınız.
Yakisikli goremedim ama puan icin oylaya bilirim
Bunlar mı yakışıklı? Haha
#AteşiBileSöndürürüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar