Yağlı ciltlere uygun olduğunu duydum. Almayı düşünüyorum.
Kullanan varsa memnun mu değil mi benimle paylaşırsa mutlu olurum :)

Kullanan varsa memnun mu değil mi benimle paylaşırsa mutlu olurum :)

Güzel ama bilemedim bu fondötenden bir emin olamadım. Yağlı cilt için en güzel fondöten maybeline fit me gerisi boş 😂
Ay ama herkes başka bişey öneriyor artık kafam gitti :D
Cildim yağlı sen gel beni dinle 😂 fit me pudralı ve ince yapılı bir fondöten olduğu için yüzde birikme veya parlama yapmıyor 😂
Bir de benim için baya kapatıcı ve kalıcı olması çok önemli. Fit me öyleyse onu alayım o zaman
Aşırı kapatıcı değil ama attığın fondötende aşırı kapatıcı değil biliyorum çünkğ bir süre kullandım
Aa gerçekten mi? Bana kapatıcı olduğunu söylemişleri :( off ne yapacağım acaba
Kapatıcı istiyorsan note fondöten al duymuşsundur kapatılığını baya överler
Onu kullandın mı peki?
Evet kullandım ben çok kapatıcı sevmediğim için kullanmayı bıraktım yağlı ciltlerde sorun yapmıyor kapatıcılığı yüksek olarak en iyi fondötenlerden
Fondöten uzmanı oldum hahahhaha 😂
Ay seni Allah çıkardı karşıma galiba
Ucuzmuş da note, şimdi sipariş ediyorum hadi hayırlısı :D sana çok ama çok teşekkür ederim gerçekten
Rica ederiiim :)
Cevap
1Cevap
Kullanmıyorum canım 😃
Erkeklere kapatmayı unutmuşum :D
Fondöten sürmüyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar