Jelatin maskesi ve hindistan cevizi yağı kullandınız mı daha önce?

Selam arkadaslar. Yasim 27 oldu ve goz cevremde kirismalar baslamisti. Cildim bu arada karma. Regli oncesi hep buyuk buyuk 2 ya da 3 tane sivilcem cikar siyah noktalar cabasi. Bunlardan nasil kurtuldum sizlerede soylemek istedim. Oncelikle haftada 1 gun jelatin ve sut karisimi maskeyi yapiyorum yaklasik 30 dk bekletiyorum. Ve sonra cikartiyorum. Sonrasinda yuzumu iyice yikayip arındırıldıktan sonra gulsuyu suruyorum bir 10 dk daha bekliyorum ardindan minicik hindistan cevizi yagini tum yuzume suruyorum. Sonuc Bebek cildi gibi. Bu arada hergun duzenli olarak makyajimi hindpistan cevizi yagi ile siliyorum. Bende sivilcelenme yapmadi aksine slivilcelerimi kuruttu. Çıkmaz oldular. 😊 kirisikliklarima gelince yok denecek durumdalar. Ve yuzum isil isil extradan fondoton vs surmeme gerek kalmiyor. Bu arada bir sabah bir aksam yüzümü mutlaka sadece ilik su ile yikiyorum. Bana faydalari bunlar umarim sizlerede faydasi olur.
Jelatin maskesi ve hindistan cevizi yağı kullandınız mı daha önce?
Cevapla