^^ bendede var bence cok hos duruyor herkez de cok yakıştırıyor sizde var mı rahatsızmısınız yoksa memnun musunuz?


benimde dudagimin ustunde benim var eskiden takardim cok simdi sakal olunca gozukmuyor. Vucüdunda olan sey kusur degil senin bir farkin olarak gormek daha mantikli
Gerçekten varolanlarda güzel ama makyaj ile yapanlar komik asdf
Böyle ben Ameliyatı varsa olurum, o derece istiyorum şükret haline en çok özendiğim şey
4-5 tane var bende ben ne yapayım :d
kötü durmuyorlar bence
Cevap
14Cevap
Yakışan da oluyor kakılmış gibi olan da görmek lazım.
Memnunum❤️ . Ama öyle maryln monreo gibi degil. Seviyorum benlerimi😂💁🏼♀️❤️
Karakteristik bir hava katıyordur her insan farklılıklarıyla güzel
Bende ben yok. Ama kadında o tür benler çok etkileyici ve çekici... 😎
Bana göre kusur değil. Benim yüzümde de var ve rahatsız etmiyor beni
Benim popomda var, cok yakistigini soyluyor goren de gormeyen de 🙄🙄🙄
Bence gayet güzel duruyor. :)
Benim yüzümde var ve bence oldukça da yakışıyor
Ben denilince hep aklıma türkan şoray geliyor.
Kımı yuzde kusur kımınde güzellik
yoo niye olsun
Tabii ki de hayır
Hoş olar
Bir zamanlar moda gibi biseydi
Bence kusur
Farketmez.
Sevmiyorum
Allah vergisi
Neden kusur olsunki
Yüze bok sürmüş gibi
Ben de seni seviyorum
Şaka yapıyorum kıza. Yüzdeki ben gayet hoş. Konumuna bağlı.
Sus lan :)
Sen niye müdahale ediyon ovospu cocugu
Ya kes bir
Sexilik katıyo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar