Kirpik perması-kirpik liftingi yaptırdım başıma gelenler?

Kirpiklerim uzun fakat kıvrık değildi kirpik lifting yaptırmaya karar verdim aynı zamanda bakım olsun diye tanıdık kuaför sağ gözümdeki kirpiklerimi yapamadı aynı işlemi 2 kez uyguladı olmadı diye ıslak mendille sildi yıkadı kirpiğim yamuk yumuk oldu kırıldı eve geldikten sonra gözümde yanma şişme oldu doktora gittim iltihap kaptığını söyledi 2 tane ilaç verdi bunların hepsinden kuaförün haberin var paramı bana geri gönderdi doktor parasını da geri gönderdi kaç defa aradı sinirden açmadım şu an savcılığa vermeyi düşünüyorum hem sağlığımdan oldum hem kirpiklerim mahfoldu nasıl savcılığa verebilirim?
Kirpik perması-kirpik liftingi yaptırdım başıma gelenler?
Cevapla