
Gözlerim mavi ve sarışınım ama birkaç kişi çok solgun göründüğümü söyledi. Bu güneş altında çekilmiş bir fotoğraf yüz ifadem için kusura bakmayın. Ne renk olsun sizce saçlarım?

ulan kertenkele, insan kılığına giremedin mi sürünüyorsun sitelerde, başarısız shapeshifter seni
Ne demek istiyosun?
estetik manyağı olmuşsun gibi geldi bana yazık etmişsin kendine
Hiç estetiğim yok profil resmi de benim
Bu nasıl bir şotofoğtur arkadaş, cinsiyetini zor anladım. Sarı sana gitmemis çicem.
Ama orjinal sarışınım sombre var saçımda 😂
Koyultabilirim biraz
Lenslerden bence sac kumral veya biraz daha koyu sari daha iyi olur
Gözlerimin kendi rengi çok açık mavi :/
Yani saclardan degil lenstendir diye düspnüyordum
Cevap
23Cevap
Dudaklar estetik mi yanlış anlamada makyajmi yoksa birtakım uygulamalarmi seni en az 35 göstermiş bu resim
Aslında hiçbir şey yok kendi dudaklarım fazla kalın ama büyük göstermenin yüzüme güneş vurmasıyla ilgili olduğunu düşünüyorum. Profil resmi de benim.
Korkunç dudaklar 😁 Rabbim yaramadığı. İçin söylemekte pekte sakınca yok yani
Dudaklarım doğal.
Ablacım keşke mesele saç olsa, ortaçağ cadıları yanında halt etmiş, korktum yeminle.
Haykırıyorum 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
@KafkasKartalı_00 profil resmimi gördünüz mü? Güneşten yüzümü buruşturdum sadece. Bu kadar abartılacak bir sey yok
Su içiyordum olduğu gibi hönkürdüm djcdiidjd
@Güllerintanrısı 🤣
@Güllerintanrısı eminim kendiniz harikasınızdır
Evet öyle gösteriyor da fotoda ne olmuş sana öyle bir çarpılmışsın yüzün gözün kaymış.
Güneşten muhtemelen
Sarı saç iyi de makyajın yapay olmuş doğal yap
Makyaj değil aslında ışıktan öyle duruyor
Rujun ve lensin?
Gözlerim lens değil. Orjinal mavi. Ama dudağımda nude bir ruj gözlerimde de eyeliner var o kadar. Onu da yaparım zaten.
Garip ama çok yapay duruyor. Dudaklar estetik mi
Kendini orjinalden çakma sarışına çevirmişsin. Çok yaşlı göstermiş seni kardeşim..
Dinsizim imana gelecektim gördüğüm an. Tovbe tövbe... 😂
Şu kızın yüzündekiyle bizim köy okulu boyanırdı. bir insan kendini neden bu kadar çirkin yapmak için uğraşır ki? Iyyh düşman başına
O kadar boya derken? Eyeliner ve ruj var yalnızca
Murat 131 dönmüşsün bu ne mk
İyi de bir şey yapmadım ki?
Dudakların büyük oyuzden biraz tuhaf görünüyor
Dudaklarım kalın baya evet.
Teşekkür ederim
Biraz daha makyajı azaltsan güzel
Aslında yüzümde fondöten bile yok burada. Sanırım dudaklarım çok kalın olduğu için böyle düşünülüyor
Korktuttun (korkudan yazamamışım )
Geçmiş olsun bir daha arı kovanına yaklaşma😕
Solgun değil de bir yamuk yumuk duruyorsun
Siyaha hiç boyadın mı?
ölmüşsün vuranın yok bacım, bu ne hâl asdfj
Sarı saçlı kadın görmekten bıktım
Öyledir ama sarışınım ben zaten doğal olarak
travesti misin ciddi soruyorum
Bu soruyu benim sormam gerekirdi sana ama krosksks
Çok kötüsün ajskldjkalsjd
Eksksksla
2 yıllık fotoğrafçıyım böyle shop görmedim sjsj
Shop derken? Yalnızca güneş ışığı!!
Kendin değilsin, kendine gel
Kusura bakmada korkuncc
Oglum fotoşok gibisin
Ya dur gece gece 🤣
😜😜
Şu saçlara bayılıyom yaa At gibisin mübarek 😂😂
Bu... ne?
:/ :/
Çok büyük duruyorsun saç renginden mi bilemedim:/
Profil resmimde peki?
Adeta wamprella gibisin😂😂😂
Soluk değil. Bildiğin zombi olmuş.
Ağza bak ağza
Ne yapabilirim? Yaratan böyle yaratmış.
Bence normalde öyle değildir bir shopsuz fotoğrafını at bakalım
Profilinde bile öyle değil. Shop'a kurban gitmissin.
Bu fotoğrafta alttan çektim ama shop yok, ağzım büyük epey günlük yaşamda da herkes söylrr
Tamam normal bir foto at diye o yuzden dedim benim de dudaklarim dolgun ama böyle anormalca durmuyor fotograflarda
Biraz 🤣
@Bkzgeek 😂
Çok itici
Ay yok olmamış 😂😂
Kül rengi 👍
Vampir misali
Anaaa korkunclu karı
Fotoshop bu surat?
Nasıl yani neden. :/
Evet kaymış tipin
Korkunç
Yorumlara üzüldüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar