Gillette Venus'un kadınlar için üretilmiş, birbirinden harika tıraş bıçaklarından hangisini tercih edersiniz?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
ağda derim :) ne kadar jiletle alırsanız alın tüy kalır sevgiliz de size oral yapacak olursa da tüyler ağzına girer huylanırır kötü oluyor :) başıma geldi çünkü :D
arada ne fark var sen elınden bırakınca ototmatık senı mı traş edıyor. yarında gılet gıtgeljel yapar aynısının mavüsü..
Snap ve breeze cok iyi hep kullaniyorum ama iki ay sonra lazere baslicam. Kullanmaya devam ederim lazer yaptirirken.
Close clean diğerlerini denemedim belki nirgün denerim senin önerin hangisi
Cevap
11Cevap
Gillette Venus Breeze
İlki
En iyisi kuaförde ağda)
Kullanmıyorum
Erkekler kullanamıyor mu yani bunları? 😒
Hepsi güzel
kullanışlı
pembeli morlu güle güle kullansınlar efendim
Bizde sadece erkekler tıraş bıçağı kullanır zannederdik kızlar bizden daha çok kullaniyo
ne farkları var ya bıçak bıçaktır işte
biliyordum zaten ki gilette ben bunu 😒
Breeze
Lazerim var uğraşamam böyle şeylerle
En temizi prıl pırıl bal dök yala diosun
Bu fiyata traş bıçağı mı olur 🙄
Kullanmadım.
Hepsi kötü
reklamları izliyorsunuz sayın seyirciler, bunlarla hiç uğraşmayın gidin brezilya ağdası yaptırın cillop gibi olsun.
Traş bıçağı kullanmıyorum 😂😂
Hepside iyi =)
Hepsi güzel yumuşacık dudakları sanki ne dersin 😎
Taraf tutmuyorum. İyi olan kazansın.
Breeze iyi
İkisini de dene tarafını seç #Venus
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar