Küçük gözlü insanlar sadece bana mı sinsi geliyor?

Böyle gözleri hep kısık kısık, nereye baktığı belli değil hissettikleri gözlerinden okunmuyor insanı düşündürüyor çok sinsi geliyor bana büyük gözlüler ne güzel hep ıslak, duyguları açık ve net okunuyor özellikle küçük gözlü erkekleri hiç sevmiyorum aşırı sinsiler haksız mıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Ceylan gözlü erkeklerin canını yiyeyim bir taneler 😍😍 Eşek gözlü kızlar da çok tatlı, melek gibi 💗kisik gözler benden uzak Allah'a yakin
Küçük gözlü insanlar sadece bana mı sinsi geliyor?
Cevapla