Sizce burun estetigi yaptırmalımıyım çok mu kötü?

Merhaba öncelikle çok burnumla dalga geciliyorum ve rahatsizim fakat maddi durumum yok sizce kendimemi mi haksizlik ediyirum yoksa haklilarmi lütfen agır yorum yapmayın bende bilmiyorum şimdiden teşekkür ederkm
Sizce burun estetigi yaptırmalımıyım çok mu kötü?
Sizce burun estetigi yaptırmalımıyım çok mu kötü?
Sizce burun estetigi yaptırmalımıyım çok mu kötü?
Cevapla