Merhaba öncelikle çok burnumla dalga geciliyorum ve rahatsizim fakat maddi durumum yok sizce kendimemi mi haksizlik ediyirum yoksa haklilarmi lütfen agır yorum yapmayın bende bilmiyorum şimdiden teşekkür ederkm
Hayır bence çok tatlısın. 100%1 bile olsa hatalı operasyon ihtimali var. Hiç bir estetisyen Rabbinin sana yakıştırıp görmek istediği şekilde yaratmasından daha muazzam bişey yapamaz
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
göz estetiği yaptır kısılıyo, acayip sağa sola kayıyo falan :D
Sana bişey demiyorum soruyu soran kişi gerçekten günaha girmek istemiyorum saçma bişey yüzünden 😂 Allah yardımcın olsun sen önce kendini beğen, beni begenmesende olur 😂
şu an cidden ikimizede yazık ettigimiz düştügümüz duruma bak kimsenin kalbini kırmak istemiyorum allah seninde yardımcın olsun ben kendimel barışıgım sorun yok. Pasaazadee bir git işine kardeşım canımı iyice sıktın
Canım yiğit benim arkadaşım o yüzden yazdım. 2. Si sen soru sordun bende cevapladim benim yorumumun altına dengesizin birisi durduk yere biseyler yazdı görmüssündür git onu suçla beni değil. Kezban ya burnundan önce zeka gelişimi için tedavi ol
Boş laf yaptın diye yorumda bulundum. Ayrıca o dengesizle çok saçma konuşmalarınız vardı. Sessiz kalamazdım bana kezban diyene bak ufakbeyin işsiz kalmışssın laf yetiştirme ve sakın ha beni dış görünüşümle yargılama senin için hiç hoş olmaz.
Insan gibi cevap verene teşekkürümü ederim konu kapanır iki dakkada kac kisiyle laf dalışına girdin bd kızım cocuk seni nasıl savunsun hahahaha kaşıntı seni
Beyin nakli şart gercekten. 😂 Beni yiğit savunsun demedimki. Sen o Ergen'i savundun dedim yani yaptığı terbiyesizligi görüp onunla birlikte sende oldun yani demekki terbiye anlayışiniz aynı.. yiğitlik bişey yok yani kimsenin beni savunmasına da gerek yok merak etme 😂
Ergen diye o çocuktan bahsettim. Ye nedenden anlıyon sen? 😂 Hazır estetige girmişken beyin nakli yaptir karşımda bir beyin göremiyorum.😂 Ha bu arada o tartışma da ki çocuk özelden bana yazıyor özürler diliyor bu kadar tartışma çıkarmasının nedeni de bana bissuru mesaj atmış cevap yazamadım diye kuyruk acısı yani. Saçma sapan insanlarsiniz
En İyi Cevaplar