o yeşil şey ağda mı cidden alın burun üstü yanak kulak falan 🙄
yani bu durumda erkeklerde mi ağda yaptırıyor
bir de acı var mı 😀
yani bu durumda erkeklerde mi ağda yaptırıyor
bir de acı var mı 😀
Aci var efenim gozler kizariyor yas getirtiyor resmen :) agda o gordugun yesil beyaz vs renklerde olan sey birde ben gibi sert sakalli isen uzerine ip atiyor odanda kalanlari cimbiz ile cekiyor 3 lu kombo yapiyorlar bana :)
neler çeliyorsunuz 😔
He yaaa ne demen var yaaa
oh iyi oluyor 😀😀😂
Bak hele yaaaaaa ne der :))
hep biz mi azıcıkta siz 😂
Hahahah :) yapcek birsey yok ayat acitmasin sadece
yakın sigaraları :/
Cigara sagliga zararli :)
sanki alkol çok faydalı ha 😂
Bayadir icmiyorum :)
baya dediğin iki gün falansa kabul edemem 😂
Bir haftayi gecti
Bekkide iki hafta
bıraktın umarım
Birakmam :) bu kasma. panayirda niyetim var icmeye :) ama. cok degil emen iki bira 4 kebaoce
az mı onlar 😂
İki dene bira yaaa kebapce ayri birşey macir koftesi miss mos :)
iki bira az yani 😀
He ya norrmali 10 12 arasi
yok be höh çöş 😒😳
He yaaa muhabbete kiyuldukmu arabayla orada iki bira ordan ceker baska yere 3 bira geze geze ohh miss miss :)
😀😀😀
O değilde geçen duvarda damat traşı 120tl (sağdıc hariç) yazıyordu. Aklıma takıldı ama soramadım siz damada 120 tllik ne yapiyor olabilirsiniz ki? Bence komple ağda var işin içinde 😅
bak bende merak etttim ya sorsaydın keşke 😂
Ben soramam sen soruyu bu şekilde güncelle damat traşı neden pahalı ve ne yapıyorlar gibisinden 😂
hakkat niye acaba ya 🤔
Bilmiyorum hadi kadinlardan sakliyorsunuz benden niye sakliyorsunuz bre kafirler 😂 bu işi çözse çözse sen çözersin 😀 bak bu işi öğrenirsen ve beni aydınlatmazsan vebali boynuna etiketle felan bende öğreniyim
yav ben nerden öğrenicem be 😀
Erkekler aşmış ya maske bile yaptırıyolar. Çok komik görünüyor yüzün yarısı sakal yarısı maske :D
😂😂😂😂
Bazilarinin gercekten ihtiyaci oluyor kulaklari burunlarinin uzerinde filan bile var
Cevap
31Cevap
Ağda yapacakken en kötü acıtan kulak memelerine. Ve kulak içine yapılınca çok acıtıyor sanki kulağım kopuyor ama sonra kulağım bir hafiflik geliyor eskiden büyükler kulaklarımızı çekerek sündürürdü bide
😀😀😀
Öff ağda yapılsa ne olacak yapılmasa ne olacak. Yine hep aynı kişi oluyoruz.
yaa 😂😂😂
Yanağa ağda yaptırılması sonucu kalıcı yüz felci olabilir insan bu riskli o yüzden ben kendim alıyorum. Burnumda kıl yok ağda yaptırmam :D ama spor yaptığım için kol bacak kıllarını aldığım oluyor.
bu spor yapanların da kol bacak alması 😒
Bacaklarımı almadım kollarımı da ama aldığım oluyor. 😁
ıyy alma alma
Kıllı mı seviyosunuz anlamadım ki 🙄
Sporda yapmayalım kası da sevmiyorsunuzdur. Omuz, gögüs, kol
Ewet o yeşil şey ağda fazla bir acı yok şöyle düşün bizimki lokal boya azıcık bir parca sizin komple beden olduğu için acı yoğunluğu yaşıyorsunuz
ne şanslısınız ha 😒
Ben siz kadınları anlamıyorum bu konuda
ne demek anlamıyorum 🙄
Şu demek bence ağda cinayettir 😂
Gerekli olan yerleri yapın sıkıntı yok ama olduk olmadık heryerede ağda yapılmaz ki
😂😂😂 yapılır
Yaw her şeyi anladım elinizin üstündeki we parmaklarınızdaki o küçük minak sarı sarı tüylerden ne istiyorsunuz 😂
çünküsü alınması gerek 😬
Ama mantığını anlamıyorum erkek tüy yumağı gibi kadın cilop gibi mantığı ne?
kadın çünkü :/
Jeli neden anlamak istemiyorsun bir denge olmalıydı demek istiyorum. Bence bütün kadınlar mazoşist tirler canlarının acımasından zewk alıyorlar
erkekler pürüzsüz kadın istiyoruz derken nerde denge
Bende istiyorum buna şüphen olmasın ama kolarındaki sarı tüyleri yolmasını istemem mesela
oysam ki kılımızla tütümüzle kabullenseniz bizi ne ka hoş olardı 😒
Heh bende onu diyom
onu demiyorsun hepiniz aynısınız 😀
Ewet bende onu diyom 😂hepimiz aynıyız 😂😂
pislik 😂😂😂
Tüylü olduğum için mi diyon ağdamı yapsam temizlenmek için
hayır be sende 😂
Ne pisliğimi gördün ayşe teyzenin abc si ile yikanıyorum
şaka o be şaka 😂😂😂
Hıh şimdi oldu 😉
ciddi anladığına inanamıyorum 😂
Senin alınganlığın banada bulaştı 😂😂😂
yok artık ya 😃
Sende farketmedin mi😀
bulaşıcı demek ki benimkisi :/
Biraz öyle oldu
hiç ummazdım :/
İnsanın ummadığı başına gelirmiş
her daim
Tras olmaya ne zaman gitsem yanakları kasların üstüne ağda yaptırırım acı veriyor ama emin olun kızlar sizin kadar acı çekmiyoruz yaa 😂😂😂
evet :/
Ya alt üstü yanak kulak
Nasil yaniyor
Sizin nerlerwnizie yaptirginizi tahmin edince
Hepiniz paikopatsiniz gibi geliyir
kadın olmak zor :/
🙄🙄
var tabi ya niye olmasin sicak agdamiz var bizim aldiriyoruz yanaklar fazla acimiyoda burun killarina yapiyolar o cok sikinti 😜
😀😀
Kulaklar yakiliyorm ve yuzun yanak bolgesi ve alın bölgesine ağda burnunun icinede agda
lazer?
Yaptiran vardir bilmiyorum. 😂
kulaklar yakılıyorum diyince lazer sandım 😀
Lanet telefon 😁
ahahaha 😂
yanak kulak falan ıspırto ıle yakılıyor:)) burnumuza alet edevat kullanıyoruz:P
o zaman o yeşil şey ne
maske.. yuzu gerdırıyoruz arada:P
maske mi o 😱
evet;)
Tüvbe tüvbe, bir daha yaptırmam. Osmanlı tokadı yemiş gibi oldu yanacaklarım yuk büle acı.
😂😂😂
Amin :)
Ben yaptırıyorum, daha iyi gözükmek lazım sonuçta, değil mi?
evet
Bazıları yaptırıyor. Ama ben hiç yaptırmadım. İhtiyacım olmadı şükür.
ne hoş
ütüleme yöntemi 😀😀
lazer sistemine benziyor 😀
o köke müdahale doğru 😀
Yaptiriyolar hatta artik cogumuzdan bakimlilar keratin çektiriyolar saclarina
Evet yaptırıyorlarmış ben de berberin önünden gecerken gördüm 😣
Hic yaptirmadim ama yaktiranlar var baya
Pamukla yakiyor berber amca
:)) acısız olur en azından
yaptıranlar var canım
ama benim kocam makine ve jilet kullanıyor günlük
ben yaktırıyom valla :D
bir gün ağda yaptı arkadaş , gözlerimden yaş geldi lanet olsun bir kere daha yaptırana :D
😀😀😀
Hihi bazen orayada yap diyoz hem tutacak sap var alirken destek alırsin diye..)
Burna yaptirmam manyakmisin cok acıirr. Kaslara ve yanaklara yaptirdigim dogrudur yanaklar cok aciyoo
sizin de canınız acısın 😒
Acımasınnn🙄
acısın banane 😒
Acımasın senin acısın😐
sizinde acısın :/
Acımasın🙁
ohh ya 😒
🙈 master ile takiplesemezmiyiz ki acaba🙄
takip edemem
Neden yasak mii bende kimseyi takip etmiyorum takip etmedigim icin takip eden olursada enggeleyip engeli aciyorum takipten cikmis oluyor
o zaman bravo size ;)
Biz tek kisiyiz kuzu😐
size demem saygıdandır ;)
Aa benim IQ düsük anlamiyorum kusura bakmayin sizde o zaman 🙄
Abim eskiden berberlik yaptı. Her türlü kaş alma, maske, ağda vs. yapılıyor traş dışında.
Evet, berberlerin öyle bir hizmeti var 😀
vah nenem 😂
bir de bizi düşünün 😂
kadın olmak 😔
Evet yapılır tabi hemde kendi ellerimle alıyorum😊
oo şanslı enişte 😀
Kız erkekler bizden bakımlı 😂 yaptırıyorlar tabii
he sonra da kızarık kizarik geziyorlar 😂😂
Evet genelde ağda yaparız
Bunlar kaldıydı ağda yapmayan oda oldu
o bölgede ağdaya ihtiyacım yok jeli
niye
Burun ve kulak cok can yakiyor.
Bir zamet yaptırsınlar.
Evet yaptırıyoruz ama acı yok
nasıl acımaz ya 🙄
Acımıyor tabii
nasıl acımaz ya :/
Biz siz kadınlar gibi ağdayı fazla hızlı çekmiyoruz ayarlı çekiyor çektiriyoruz
nssıl ya 😀
Afedersin ama siz bacaklarınıza ağda yapınca hızlı çekiyorsunuz acıyor dimi 😄
İşte biz fazla hızlı çekmiyoruz acı hissetmiyoruz acımıyor 😊😉
Ben hiç yaptırmadım yaptırmam da
Niye bu kadar merak ettin
Ewwt hepsi yaptiriyor
Sen nerden biliyon berberin cıragımısın. 🤭
:))))
Yoo zevk alıyorum yaptırırken güzel oluyor 😍
Ben yaptırmam yaptıran yaptırsın
Yapdırıyor yuzune fazla acımaz
nasıl acımaz 😒
Fazla acımaz ama kızarıklık olur bırz
Evet
neye
Bütün vücuduma
iple alıyorlar :D
En güzeli😂
Yaptırıyorlar.
Evet yaptırırlar.
yaptırırlar mı
Evet
Evet ağda
Hayir yapirmam
Evet yaptiriyorlar
Acı yok merak etme
ne demek yok azıcıkta mı :/
Kesinlikle yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar