HAZNEDAR NEXUS GÜZELLİK MERKEZİ MAĞDURLARI TOPLANIYOR?

Evet arkadaşlar, DOLANDIRILDIM. Paramın iadesini istedim vermediler, üstüne bir de "SÖZLEŞMENİN ALTINA İMZAYI ATMASAYDIN O ZAMAN" gibi çirkin bir tavırla karşılaştım. Şikayetvar'da haklarında açılmış o kadar çok şikayet var ki, benim şikayetime dön (e) mediler bile! Bir dönem kimseye haber vermeden kepenkleri indirmeleri, telefonları asla açmayan çağrı merkezleri, kıllarım bitmedi dediğimde yüzsüz yüzsüz düzenli gelseydin o zaman diyen utanmaz çalışanları... hangisini anlatsam bilemedim.
Böyle haysiyetsiz kurumlardan uzak durun, paranızı israf etmeyin. özellikle epilasyon gibi ucu açık meselelerde size "bitme garantisi" veren kurumlarla çalışmaya özen gösterin. Kısacası benim başıma geldi, sizin başınıza gelmesin...
Bu konu hakkında yazdığım uzunca bir yazı var fakat link ekleyemiyorum. Google'da Yeni Nesil Dolandırıcılığın Adresi: Nexus Güzellik Merkezi yazdığınızda medium. com'da paylaştığım makaleyi okuyabilirsiniz.
HAZNEDAR NEXUS GÜZELLİK MERKEZİ MAĞDURLARI TOPLANIYOR?
Cevapla