Evet arkadaşlar, DOLANDIRILDIM. Paramın iadesini istedim vermediler, üstüne bir de "SÖZLEŞMENİN ALTINA İMZAYI ATMASAYDIN O ZAMAN" gibi çirkin bir tavırla karşılaştım. Şikayetvar'da haklarında açılmış o kadar çok şikayet var ki, benim şikayetime dön (e) mediler bile! Bir dönem kimseye haber vermeden kepenkleri indirmeleri, telefonları asla açmayan çağrı merkezleri, kıllarım bitmedi dediğimde yüzsüz yüzsüz düzenli gelseydin o zaman diyen utanmaz çalışanları... hangisini anlatsam bilemedim.
Böyle haysiyetsiz kurumlardan uzak durun, paranızı israf etmeyin. özellikle epilasyon gibi ucu açık meselelerde size "bitme garantisi" veren kurumlarla çalışmaya özen gösterin. Kısacası benim başıma geldi, sizin başınıza gelmesin...
Bu konu hakkında yazdığım uzunca bir yazı var fakat link ekleyemiyorum. Google'da Yeni Nesil Dolandırıcılığın Adresi: Nexus Güzellik Merkezi yazdığınızda medium. com'da paylaştığım makaleyi okuyabilirsiniz.
Böyle haysiyetsiz kurumlardan uzak durun, paranızı israf etmeyin. özellikle epilasyon gibi ucu açık meselelerde size "bitme garantisi" veren kurumlarla çalışmaya özen gösterin. Kısacası benim başıma geldi, sizin başınıza gelmesin...
Bu konu hakkında yazdığım uzunca bir yazı var fakat link ekleyemiyorum. Google'da Yeni Nesil Dolandırıcılığın Adresi: Nexus Güzellik Merkezi yazdığınızda medium. com'da paylaştığım makaleyi okuyabilirsiniz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar