Konuşurken, nefes alırken burun deliklerim çok açılıyor?

Burnumdan derin bir nefes aldığım zaman burun kanatlarım iki tarafa doğru açılıyor ve iğrenç bir görüntü oluyor, hem de açılıp kapanıyor ve suratın merkezi burundur, bu yüzden oynuyor yani burnum bildiğiniz. Bu nasıl düzelir? Ayrıca bu hareketi kendim de yapabiliyorum bunu fark ettim, burnumu iki yana açabiliyorum.

Çok kötü duruyor yaa napacağım?
Konuşurken, nefes alırken burun deliklerim çok açılıyor?
Cevapla