Baya bir takipçiye sahip bir sosyal medya sitesinde böyle bir tablo verilmiş. Bir kızın tatlı görünmesine en büyük etken boyu mudur? Dış görünümde boy bu kadar etkili mi?

Allahım iyki minnoşummm :)


Hayır ya, alakası yok. Mimikleridir, yüzüdür. Çocuksu bir yüze sahipse, sürekli şirin şirin gülüyorsa, mimikleri küçük bir kızı andırıyorsa tatlıdır. Bir de saçını iki yandan topluyorsa küçük çocuklar gibi, bu onu çok tatlı yapar.
Evet anladık, minyonsun.
Kendini sevip durma.
Soruya cevabım ise hayır.
#devilinme
boyla alakası yoktur. Gülüşü, hali, tavırları, konuşması, yüz olarak bebek kadar tatlı olan birisi ketum ve sertse hiçte tatlı olmaz yani tatlılık bir bütündür. Diğer yandan çok güzel olmayan bir kız çok tatlı olabilir.
Tatlılık ile boy alakasız :))
Cevap
46Cevap
Hayrı ne boyu, yüzü tabiki dem
Boy uzunluğu arttıkça tatligi artmaz kisaldikcada azalmaz duygu sabit ne kısalır ne uzar tatlı geliyorsa kısa tatlı olur tatlı geliyorsa uzun oda tatlı olur bunun cevap hakkı seçim hakkı o kişinin duygularına ait matematiksel olmaz 😂😂😂
Hayır. Yüz hatlarıdır, bence. Miranda Kerr birçok kısa kızdan daha tatlı mesela.
bıraz ama asıl olan kalbı sevımlılıgı bence bıde mınnak bu oranlar ne ıddıa oranı gıbı olmus dd mınyonlar candır bana gore
Yere yakınlar. Zıpır olur. Tehlikeli olur. Ben şahsen 2 kere düşünürüm. Uzun boylular bana göre yüzüde güzelse genelde daha zarif duruyorlar. 😀
1.50 şeker kavanozuna mı batırılmış oluyor?
Minnak kızlar da gayet çemkiriyor adama illallah ettiriyor.
Boy kısa oldukça öyle bir illüzyon yarattığı doğrudur
İlk sevgilimden sonra kıza kız bulamadım hep 1.70 ler denk geliyor ah bir bulsam 😄
Ben kısa istiyorum ama ya 😒
Tatlı kız mı kaldı bee 😂 hepiniz eşşek kadar oldunuz gari 😂
1.60 üstü tatlı sevimli güzel kızlar tercihim karakter hepsinden önemlisi
Minnak oluyosunuz ufacık tefecik içi dolu tursucuk tatlı oluyo kısa bayanlar 😊ama biz minnak tatlı olamıyoruz daha uzunları hiç olamiyo 😂😂😂
Sanırım admin kisa boylu :Dd kendini avutmuş böylelikle
Bilmem minnoş seven erkekde var uzun boylu seven erkek de
Ne yani boyun 1.70 diye tatlı olmuyor muyum 😂 saçma 😏
Ben 188 im erkeklerde normal uzun 1.70 kkzlarda normal uzundur bukadar basit
Löp diye mi atladım sadece 1.70 bir kıza kısa demen saçma geldi bu arada bişe de konuşmuyosunuz bence
Rahat ol işim olmaz zaten
@DELİKANLIPRENS 170 uzunsa 180 ve üzeri ne o zaman
1.70 kızlarda uzun
Erkeklerde 1.80 üzeri uzun bende 186mışım 88 zannediyordum hep
@DELİKANLIPRENS 1.70 normal hatta kısa bana göre ben 181 im
Sizin baya uzunmuş ama
@DELİKANLIPRENS neden mişo
cevap yok mu
1.80 kızlara göre uzun çünkü
Sen kızmısın önce onu anlamak lazım
Kızım tabi
Bu yorumu nerden buldun ki
Taa kaç aylık soru
@DELİKANLIPRENS öyle dolaşıyordum şu minnak kızın profilinde hep kısa boylu kızları övebilecek sorular ve benceler paylaşmış
Uzun boy bazen hiç iyi olmuyor orta boy her zaman en güzeli 😊
Boy
Davranışlari
Yürüyüşü
Bunlar tatlı olması için yeterli
Minyon kızların avuntusu bu bence en büyük etken yüz ve yüzdeki mimikleri
Değişir. ben 1.71 im. Nişanlım bana minnakım derdi 🙂
Hayır. Haraketleri davranışlarıdır. Ben kendim kısayım 1.55 im ama 1.80 olup çok sempatik arkadaşlarım var
160ın nesi tatlı ya sokakta yer cücesi gibi geziyoz
Bakire değilse hiçbir karşı cins benim için tatlı değil. Karşı cinsin yüzde 99u bakire değil. Karşı cinsin yüzde 99u tatlı değil.
fiziği iyi olsun 160 olsun. 180 olursa tadından yenmez o ayrı
1 55 165 idealim... yaşlanmıyor la onlar... hayata 2 0 önde başlıyorlar
Tatli olmak yuzden anlasilir , uzun olup sevimli kucuk gosteren kizlar cok
Alakasiz karakter konusma tarzi düşünceleri boyla alakasi yok bence mimikler vs
Bence değil kendisi tatlı olmadıktan sonra boyun bir önemi yok sjjs
evet kısa cok sirin olur
Seni anlayabiliyorum minnoş minnak.
Yani tatlı olan da var
Ne kadar bücür o kadar tatlı yani öyle mi peh
Alakası yok boyla falan 😏
1.68 pek uzun sayilmam
Olabilir erkekler kendinden uzun kızlar ile birlikte olmak istemiyorlar
@ajahjwaj istisna olman yüzdeliği değiştirmez
Edep ahlak çocuklara yaklaşımı.
Senin boy kaç? Evet etkilidir.
Erkeklerde tam tersi mi acaba😁
Hayır, gülümsemesidir.
Laa hani 1.50 nerde 😑 biz yok olalım en iyisi 😂
tip olmadıktan sonra boy ne alaka
1.57yim kendimizi böyle avutmayalım 😂😂
1.60-1.70 arası iyidir.
Ben 1.52’yim tatlılıktan öleceğim :D
Evet çunku çocuk gibiler 140 150 ne ya agsjdjdjd
O zmn ben çok tatlıyım 🤗🤗
Minyon kızlar tatlı degil😏😏
Minyonların kendini avutma stili
Hiç alakası yok. Kendinizi kandırmayın
Alakası yok kendine pay çıkarmaya çalışma :D
kısa boylu kızları severim :D
Boyuyla bir alakası olamaz kız ayool
Degil davranışları duruşu
Biraz
gözler
1.55 detected
yüzü en çok..
Zerre alakası yok.
Hayır.
Alakası yok
Hayır.. gülüşüdür bence
Genel olarak evet.
Kısa boy sevmem
Mimikleri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar