Gördüğüm en saçma trend olmasının yanı sıra, zararlı maddeler içermemesiyle biraz da "eh" diyebildiğim bir moda akımıyla tanıştım az önce, evcil hayvanlarıyla aynı ojeleri süren kadınlar!
Biz kadınlar olarak eşleşen şeyleri severiz, rujumuza uygun ayakkabı, ayakkabımıza uygun çanta...
Ama bu başlı başına ilginç bir trend!
Cristi Hanzel adlı bir hanım kızımızın kuaför macerasından sonra ortaya çıkmış bu.
Benim güzel tırnaklarım var, kedimin niye olmasın demiş ve ona da sürdürmüş fiyakalı oje.
Evcil hayvanları olanlar ise buna aşırı ilgi göstermiş bundan sonra.
Hayvanlara zararlı bir madde içermiyormuş bu ojenin içindekiler.
Hani, ne gerek varmış mı desem... Tatlı mı durmuş desem bilemiyorum.
Köpeğin ifadesine bakarsak ben "ne gerek varmış" diyeceğim...
Evcil Hayvanlarıyla Aynı Ojeyi Süren Kadınlar "Yok Artık" Dedirtecek!
S*kerim onların ojelerini. En nefret ettiğim insan tipi, hayvan bazı şeylere karşı çıkamıyor, bazı şeylerin farkında değil diye istediğimiz gibi kullanma hakkı geçmiyor bize. O ojeyi dotlerine sürmek lazim bu beş beles yaratiklarin. Hayvanlarla prim yapan insanlarin, beyninin suyunu akitayim.
Hayir yani sen oje sürmeyi seviyo olabilirsin ama sor bakalim o hayvan hoşlanıyo mu bundan 😃 hem usteki beyaz renk köpegin bakislarindan belli hayvan resmen Naptın lan tırnaklarıma der gibi bakıyor 😄
En İyi Cevaplar