Güzelleşmek İçin Çok Sık ve Abartılı Yapılan Makyajın "Yuh" Dedirten Zararları!

Güzelliği vurgulamak veya bir adım öne çıkarmak için yapılan makyajın zararlı yönlerinden haberiniz var mı? Yoksa da bu bence sayesinde öğreneceksiniz. Şimdi çok sık ve abartılı makyajın zararlarını görelim.

Sık sık makyaj yapmak cildi yaşlandırır

Güzelleşmek İçin Çok Sık ve Abartılı Yapılan Makyajın "Yuh" Dedirten Zararları!
Makyaj yaparken kullandığımız ürünler cilt ve temiz hava karşılaşmasını önler. Bu durumda derimizi çabuk yıpratır ve soldurur. Çok sık makyaj yaparak cildimizin hava almasını önler ve çabuk yaşlanmaya sebep oluruz.

Abartılı makyaj güzel değil görüntü kirliliği yapar

Güzelleşmek İçin Çok Sık ve Abartılı Yapılan Makyajın "Yuh" Dedirten Zararları!

Güzel ve çekici olayım diye boya küpüne dönmek gerçekten kötü bir görüntü oluşturur ve cilde de zarar verir. Hiç makyaj yapmayın demiyoruz fakat kaporta boya da yapmayın. Hafif derideki kusurları kapatacak kadar makyaj yapın. Fazlası inanın sadece görüntü kirliliğidir.

Uzun süre sonra kalıcı lekelere sebep olur

Güzelleşmek İçin Çok Sık ve Abartılı Yapılan Makyajın "Yuh" Dedirten Zararları!

Kullanılan makyaj ürünleri sürekli şekilde deriye, cilde temas ettiğinde cilt sağlığını olumsuz etkiler. Kullanım zamanlarında pek bir zararı yokmuş gibi olsa da ilerleyen zamanlarda bu ürünler kalıcı leke ve izlere sebep olacaktır. Çok sık ve aşırı makyaj yapmaktan kaçının.

Cildinizin asıl renginin kaybolmasına sebep olur

Güzelleşmek İçin Çok Sık ve Abartılı Yapılan Makyajın "Yuh" Dedirten Zararları!

Çok sık ve abartılı makyaj yapan kişilerin zamanla yüzünde solma ve renk kaybı meydana gelir. Hem kullanılan ürünlerden hem de cildin havasız kalmasından dolayı cilt zamanla kendi rengini kaybeder ve solgun bir renk bırakır geride. Bu sebepten dolayı makyajı abartmayın.

Daha çekici olayım derken daha da berbat olmak diye bir şeyde vardır hayatta. Yüzdeki kusurları hafif kapatıp biraz da parlamak için yapılan makyajı abartıp resmen oto kaporta boya işlemi gibi makyaj yaparsak bu sıraladıklarımızın başımıza gelmesi kuvvetle muhtemeldir. Aşırı abartılı makyajdan uzak duruyoruz. Bu uyarıları da yaptıktan sonra bencemizi burada bitiriyoruz. Sağlıcakla kalın. :)

Güzelleşmek İçin Çok Sık ve Abartılı Yapılan Makyajın "Yuh" Dedirten Zararları!

#Subarusti

Güzelleşmek İçin Çok Sık ve Abartılı Yapılan Makyajın "Yuh" Dedirten Zararları!
Cevapla