Bu lip balmdan da gayet memnunum, fiyatı 13 TL civarıydı.
Dudakları nemlendirdik, peki ya cilt?
İlk olarak cildi nemlendirmek çok önemli. Hele ki bu soğuk havalarda cildimiz ekstra kurur. Bu ürünü iki gün önce aldım indirimden. 6 TL idi ve mükemmel nemlendiriyor kokusu da çok güzel.
Geldik hafif makyaja...
Çok fazla kapatıcılığı olmayıp kızarıklıkları gideren bu CC kremden de çok memnunum kokusu da harika. 30 TL fiyatı.
Kapatıcı
Kapatıcı olarak da bunu kullanıyorum akma yapmıyor aşırı parlak da durmuyor. Fiyatı 25 TL.
Islak kalmasın yüzümüz, sabitleyelim
Sabitlemeye gelirsek de Golden Rose'un pudrasından memnunum fiyatı 25 TL.
Ve geldik gözlere!
Flormarın kirpik kıvrıştırıcıdan da memnunum 60 saniye bekletiyorum upuzun yapıyor. Fiyatı 12 TL. Rimel olarak da bu rimele bayılıyorum hem dolgunluk hem uzunluk veriyor çıkartması biraz zor bir rimel ama kullandıklarım arasında en iyisi. Fiyatı 18,50 TL.
Kaşlar da önemli
Kaşlarımı doldurmak için de Golden Rose kullanıyorum çok yapay durmuyor fiyatı 13 TL.
Son dokunuş
Ruj olarak da Golden Rose Velvet Matte serisinden 22 numara günlük kullanım için uygun. Fiyatı 13 TL.
Makyajı yaptık, ya silmesi?
Foto ters çıkmış ama bu ürünlerle de makyajımı siliyorum.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Bir ürün önerirken cilt tipinden de bahsetmekte fayda var.
Benimki kuru
Rimel haricinde diğerlerini kullanmıyorum. :) Rimelinden denerim bir gün.
Kirpik kıvırıcısında 60 saniye fazla değil mi ablacım, genelde 10-15 bildiğim kadarıyla...
Kendi cinsiyetinde ilk cevabı sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!