Buz Banyosu Yaparak Güzelleşmeye Karar Verdim. Çünkü Neden Olmasın!

Herkese merhabalar arkadaşlar

Güzellik bakım bencesi olarak ne yazsam diye düşündüm ve en sonunda aklıma bir fikir geldi. Neden buz küplerini sadece yüzümüz de kullanıyoruz ki? Direk olarak kış henüz gelmeden buz banyosu akımına katılabiliriz.

Çılgınlık ötesi bir şifa kaynağı olabilir mi?

Buz Banyosu Yaparak Güzelleşmeye Karar Verdim. Çünkü Neden Olmasın!

Bunun için kutuplara gitmemize gerek yok. Evde kendi küvetimizi kullanarak veya soğuk bir havuza girerek bu deneyimi yaşayabiliriz. O buzlar ülkesinin tek prensesi ben olmak istiyorum. Güzelleşmek her zaman pahalı maskelerden geçmiyor. Bazen farklı sıra dışı teknikler kullanmak gerekiyor.

Kendimi buzlu sulara teslim etmek istiyorum

Buz Banyosu Yaparak Güzelleşmeye Karar Verdim. Çünkü Neden Olmasın!

Peki ama neden? Bunu sadece sporcular mı deneyimler? Biz kadınlar bunu yapamaz mıyız? Bu bana hiç de ürkütücü veya zor gelmiyor. Bekli de suyun sıcak su olduğunu hayal ederek kendimi motive etmek en iyisidir. Buzlu su bir süre için suyun içinde kalmaya çalışsam en kötü ne olabilir ki?

Buzlu suyun faydalarını araştırıyorum

Buz Banyosu Yaparak Güzelleşmeye Karar Verdim. Çünkü Neden Olmasın!

Vücut ağrılarına iyi gelir ve stres atmaya yardımcı olur. Kas gücünü artırır sinir sistemini uyarır ve yeniler. Uyku kalitesini artırarak uykusuzluk problemlerini çözer. Kalp atışını hızlandırır. Hücreleri canlandırarak onarılmasını sağlar. Bağışıklık sistemini güçlendirir. Cilde pürüzsüz etki gerginleşme katar.

Peki siz buzla güzelleşmeye var mısınız?

Buz Banyosu Yaparak Güzelleşmeye Karar Verdim. Çünkü Neden Olmasın!
Cevapla