Tüylerinizi Ağdayla Almanız İçin 4 Sebep!

Tüy alma yöntemleri arasında kararsızlık yaşamanız çok doğal, hepsinin olumlu olumsuz yanları bulunmakta. Ben hepsinin faydasını tarttığımda ağdanın daha baskın olduğunu düşünüyorum. Bu sebeple tercihim de bu yönde oluyor :)

1- Tüylerin daha geç çıkmasını sağlıyor

Tüylerinizi Ağdayla Almanız İçin 4 Sebep!

Hepimiz tüylerimizi aldıktan sonra tekrar çıkmamasını istiyoruz :) Maalesef kullandığımız belirli yöntemler sonsuz çözüm sağlamıyor. Bu sebeple ne kadar geciktirebilirsek o kadar iyi diye düşünüyorum.

2- Tam anlamıyla pürüzsüzlük sağlıyor

Tüylerinizi Ağdayla Almanız İçin 4 Sebep!

Tüylerinizi aldıktan sonra bile elinizle dokunduğunuzda pütür pütür hissetmeniz çok kötü değil mi? Ağda tüyleri kökünden çektiği için böyle bir problem yaşanmıyor, tam anlamıyla bebeksi cilde kavuşuyorsunuz.

3- Tüylerin daha az çıkmasını sağlıyor

Tüylerinizi Ağdayla Almanız İçin 4 Sebep!

Yapılan araştırmalar sonucunda da düzenli olarak ağda ile tüylerini alanlarda daha az tüy çıktığı görüşmüş. Ayrıca tüylerin yapısı da bozulmuyor, sertleştirmiyor.

4- Cildinizi arındırıyor

Tüylerinizi Ağdayla Almanız İçin 4 Sebep!

Ağda kullanarak cildinizi ölü derilerden de arındırmış oluyorsunuz. Tercih edilebilecek en iyi tüy alma yöntemi olduğunu düşünüyorum. Sizin düşünceniz nedir?

Tüylerinizi Ağdayla Almanız İçin 4 Sebep!
Cevapla